|
S: 2 stk scanspeak 30W/4558T00 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2021 kl. 15:21 |
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
det fåes ikke meget bedre:-) Det var også det jeg fandt frem til efter en del research og snak med en masse byg selv folk af subwoofere
|
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
Fede enheder, uden tvivl. Og de, eller andre versioner af dem, bruges i mange "high end" konstruktioner. Men må jeg spørge om du har et link, hvor i det kan læses eller ses at det er denne enhed de bruger?
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Nej, jeg har ikke noget link. Men har tidligere fået det oplyst i forbindelse med at jeg selv havde et par af deres X12 hjemme i stuen til test, at det er sådanne enheder fra scanspeak der benyttes. Jeg ved at magasinet proAV havde en artikel om MK, mener at det var sidste år og at i flg.den at alle deres højtalere i dag kun benytter enheder fra scanspeak, og der tidligere benyttede enheder fra peerless. Men derfor, kan det jo godt være forkert, tjekket dog lige billedet af enheden fra scanspeak, og sammenlignet med et billede af en X12, de ser nu meget ens ud de driver.
Redigeret af Potter - 19-Februar-2021 kl. 10:38 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |