|
K: ATMOS Receiver |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
HungryBeast ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-September-2018 Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2021 kl. 16:06 |
Hej,
Hvis du går med salgstanker, eller ikke bruger dit udstyr nok, så kunne jeg godt være interesseret i at købe en ATMOS receiver. Har ikke behov for de store features, da den skal bruges i dedikeret bio, så behov er 4K/UHD, 5.1.4/5.2.4 og så skal det kunne spille følgende op: 2xDali concept 6 (gulv) 1x Dali concept center 2x Dali concept 1 (surrounds) 4x Dali concept 1 (loft) - det er i hvertfald tanken at sætte mine overskydende concepts derup (nogen der har anbefalinger/fraråd heromkring, er man velkommen til at byde ind) 1x Dali Sub (kan ikke lige huske modellen, men den er ret stor ![]() Budget 3-5.000,-
|
|
![]() |
|
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej
Kan du bruge sådan en her Min er 2 år, har måske samlet været tændt i 2 dage. Kostet ca 7,8 tusinde for ny
|
|
![]() |
|
HungryBeast ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-September-2018 Status: Offline Point: 23 |
Det kunne bestemt have interesse - men vi har langt fra hinanden geografisk :(
|
|
![]() |
|
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
på mit arbejde har vi bobleplast og papkasser. Så kan sendes forsvarligt.
|
|
![]() |
|
Ok - jeg prøvede forgæves at finde PB funktionen.
Nå men skal sådan en fyr så sendes til mig for ca. halvdelen af seneste markedspris? (synes at kunne finde noget prishistorik der siger 7500,- fra ny (passer jo godt med din angivne indkøbspris, og så har du sikkert fået lidt medarbejder rabat da du købte den ;)) mvh
|
|
![]() |
|
Fik desværre ikke så meget rabat , men fik da lidt :)
4500 ink forsendelse
|
|
![]() |
|
4200,-
|
|
![]() |
|
arrrgh
|
|
![]() |
|
Situationen er den, at jeg stadig har min gamle receiver, og at den her (mid-level i 2018/2019) nok i virkeligheden er overkill ift. hvad jeg reelt skal bruge. Så alternativet er at vente på at hifi-klubben (eller tilsvarende) begynder at få AVR receivers på lager, og så købe en 2021 entry-level model for 4000,- (har ikke engang tjekket amazon, men der kan jeg sikkert også finde noget der budgetmæssigt/garantimæssigt er et bedre køb end at smide 4500,- efter brugt.
|
|
![]() |
|
har sendt dig en PB
|
|
![]() |
|
kan meget vel være, men det kan jeg ikke se... tror ikke min bruger er aktiveret til PB´er :( :(
|
|
![]() |
|
slettet
Redigeret af hafn - 29-Januar-2021 kl. 14:10 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |