recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt må sletes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt må sletes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt må sletes
    Sendt: 26-December-2020 kl. 16:11

Solgt 

Redigeret af sani - 04-Februar-2021 kl. 17:47
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2021 kl. 22:54
up
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 1010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2021 kl. 12:29
hej

Blot info, tvivler meget på at du får 11.500kr for den, da alle som er blevet solgt er gået for under 9000kr
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2021 kl. 19:06
OK mr. Vilstrup så er prisen rattet til under de 9000 kr og er hermed 8999 kr Wink
Til top
KristianL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-September-2008
Sted: Vanløse
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KristianL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 15:40
Jeg er lige i tænkeboksen angående denne her.

Hvis man kun har alm, RCA preouts på forstærkeren så kan man vel benytte de ledninger med RCA i den ene ende og så det format din har?
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 16:51
Jeg vil gerne lægge et bud på 8.000 inkl. fragt

Edit: ikke for at skambyde :) har erhvervet mit storebroderen til cirka den pris du beder om, og det er immervæk et par år siden, så jeg føler prisen jeg byder passer bedre

Redigeret af MaXer - 30-Januar-2021 kl. 16:53
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af KristianL KristianL skrev:

Jeg er lige i tænkeboksen angående denne her.

Hvis man kun har alm, RCA preouts på forstærkeren så kan man vel benytte de ledninger med RCA i den ene ende og så det format din har?

Lexicon gx7 har kun RCA tilslutning, så hvis du “kun” har RCA på din forstærker i pre out, så kan du godt tilslutte effektforstærkeren
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
KristianL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-September-2008
Sted: Vanløse
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KristianL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2021 kl. 09:07
Ah, det er RCA stik. 
Jeg synes lige de lignede noget andet.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2021 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af KristianL KristianL skrev:

Ah, det er RCA stik. 
Jeg synes lige de lignede noget andet.

Du skal enten finde en Lexicon cx7, lx7, rx7 eller zx7, hvis det er Xlr tilslutning du leder efter. 
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu