|
B: Procella P6 -> P5 eller MKSound |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juni-2020 kl. 11:03 |
|
Hej Jeg har 3 stk Procella P6, som jeg pt overvejer at bytte til dens lillebror P5 + lidt mønt min vej. Der er evt. også mulighed for byt over i noget MKSound. Er der nogen der kunne være interesseret
|
||
![]() |
||
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bumper lige.
|
||
![]() |
||
fiedel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
|
Hej,
Har du stadig P6 til overs ? Mvh. Anders
Redigeret af fiedel - 29-November-2020 kl. 22:00 |
||
![]() |
||
|
Hej, Ja har dem stadig
|
||
![]() |
||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
|
Haha måske du skulle dit opslag noget mere, så du næsten ikke har en svar tid på knap en 1 mdr😀
|
||
![]() |
||
|
Jeps det er en god idé :) Opdager ikke lige altid den logger mig af her på forum, haha.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |