recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt - Logitech Harmony One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt - Logitech Harmony One

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ShadowDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ShadowDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt - Logitech Harmony One
    Sendt: 21-December-2020 kl. 22:08
Solgt

Hejsa,

Harmony One: Advanced Universal IR Remote med Touchscreen

Kan erstatte alle dine fjernbetjeninger og fungere som en enhed som du kan styre alting fra.

Kan nemt programmeres direkte via Logitechs program hvor du blot vælger de enheder du vil have den til at styre.

Kan afhentes tæt ved Fields eller leveres i nærheden af Stor kbh uden beregning. Sendes mod forudbetaling. 

Pris: 200 kr.

Redigeret af ShadowDK - 24-December-2020 kl. 11:34
Til top
steen m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-September-2004
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2020 kl. 17:28

Dur batteriet og hvordan er standen ? 
Hvor i landet er den, sender du hvis det er langt fra Hvidovre ?
Vh.Steen.

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 5220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2020 kl. 17:47
Har du overhovedet læst annoncen?
Til top
steen m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2020 kl. 17:50
Næ åbenbat ikke det hele.   
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ShadowDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2020 kl. 17:56
Hej Steen,

Batteriet virker ok - Men det ville ikke gøre noget med en udskiftning. Kan købes rimelig billigt via e-bay.

Øvrig stand er super fin, jeg kører gerne til Hvidovre og leverer.
Til top
steen m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2020 kl. 18:18
Så køber jeg den
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ShadowDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2020 kl. 19:10
Jeg har sendt dig en PM Steen :) 
Til top
steen m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2020 kl. 17:28
Tak for handlen, super service med levering og det hele, jeg syntes jeg har gjort et godt købSmile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu