Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
tyson10
Ny bruger
Oprettet: 31-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
|
Emne: er det dette tc sælger Sendt: 03-Januar-2007 kl. 20:37 |
er det dette her tc sælger med disse spec´s ?
har man panasonic service center garanti når det er købt hos tc det er vel
parallel importeret ?
er der nogen der ved noget om støj og farve problemer, hvad er tidshorisont for løsning af dette problem med panasonic ?
Bildschirmart |
|
 |
 |
Diagonale, brutto/sichtbar
|
 |
94 / 94 cm |
 |
 |
 |
Plasmatechnologie
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
16:9 Format
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Auflösung
|
 |
1024x720 Pixel |
 |
 |
 |
Antireflex Beschichtung
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
HD-ready
|
 |
Ja |
 |
 |
Bild |
|
 |
 |
G9 Plasma Panel
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
V-Real
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
3D Farbmanagement System
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Kontrast Management System
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Progressive Scan
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Bewegungsbedingte Rauschunterdrückung
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Sub Pixel Controller
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Real Black Drive System
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
C.A.T.S. Automatische Kontrastregelung
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
3D digitaler Kammfilter
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Graustufen
|
 |
3072 |
 |
 |
 |
Kontrastverhältnis
|
 |
10.000 : 1 |
 |
 |
 |
Darstellbare Farben
|
 |
29 Milliarden |
 |
 |
Sound |
|
 |
 |
Ausgangsleistung
|
 |
20 Watt |
 |
 |
 |
Ambience Raumklang
|
 |
Ja |
 |
 |
Empfang |
|
 |
 |
Hyperbandtuner
|
 |
Ja |
 |
 |
Bedienerfreundlichkeit |
|
 |
 |
Multi Window mit 1Tuner
|
 |
PAT |
 |
 |
 |
Bildschirm-Menü (OSD-Sprachen)
|
 |
23 |
 |
 |
 |
Bildschirmschoner
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Fernbedienung
|
 |
Ja |
 |
 |
Empfang |
|
 |
 |
Speicherplätze [TV]
|
 |
99 |
 |
 |
Bedienerfreundlichkeit |
|
 |
 |
Aus-Timer
|
 |
Ja |
 |
 |
Empfang |
|
 |
 |
PAL B/G
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
PAL D/K
|
 |
Ja |
 |
 |
Bedienerfreundlichkeit |
|
 |
 |
Q-Link
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Videotext Level 2,5
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Videotext-Speicherseiten
|
 |
2000 |
 |
 |
 |
Kindersicherung
|
 |
Ja |
 |
 |
Empfang |
|
 |
 |
PAL-60 über AV
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
NTSC über AV
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
M-NTSC über AV
|
 |
Ja |
 |
 |
Anschlüsse |
|
 |
 |
HDAVI Control System
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
HDMI-Schnittstelle
|
 |
2x |
 |
 |
 |
VGA-Anschluss (15polig)
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Scart (RGB, S-Video, Composite) 3 |
 |
Ja |
 |
 |
 |
EURO-AV 1 (Scart) mit AV-IN/OUT; RGB IN
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
EURO-AV 2 (Scart) mit AV-IN/OUT; S-Video IN
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Euro-AV3 (Scart) mit AV IN/OUT; S-Video/RGB IN
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
YUV-Komponenteneingang (Cinch)
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Audio L+R Eingang (Cinch)
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Audio L+R Ausgang (Cinch)
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Video Eingang
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
S-Video Eingang (Hosiden)
|
 |
Ja |
 |
 |
 |
Kopfhöreranschluss
|
 |
Ja |
 | |
|
 |
|
 |
 |
Farbe |
 |
silber-schwarz |
 |
 |
 |
 |
Abmessungen (B x H x T) |
 |
91,7 x 64,5 x 9,5 (cm) |
 |
 |
 |
 |
Gewicht |
 |
26 (kg) |
 |
 |
 |
 |
Bildauflösung |
 |
1024x720 (Pixel) |
 |
 |
 |
 |
Panel |
 |
G9 HD Panel (Progressive) |
 |
 |
 |
 |
Bildschirmdiagonale, brutto |
 |
94 (cm) |
 |
 |
 |
 |
Bildschirmdiagonale, sichtbar |
 |
94 (cm) |
 |
 |
 |
 |
Kontrastverhältnis |
 |
10.000:1 |
 |
 |
 |
 |
Farben |
 |
29 Milliarden |
 |
 |
 |
 |
Ausgangsleistung |
 |
20 (W) |
 |
 |
 |
 |
Netzspannung |
 |
220 - 240 (V) |
 |
 |
 |
 |
Betriebstemperatur |
 |
0°C - 40°C | |
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12437
|
Sendt: 03-Januar-2007 kl. 21:15 |
tyson10 skrev:
har man panasonic service center garanti når det er købt hos tc det er vel
parallel importeret ? |
Ja, ligesom hvis du købte det i Tyskland skal de også nok reparere det i Danmark. Mit blev købt hos TC og blev hentet i dag, hvorefter det så gerne, MEGET HURTIGT  , skulle blive repareret på det service center Panasonic benytter sig af i Danmark.
|
 |
tyson10
Ny bruger
Oprettet: 31-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
|
Sendt: 03-Januar-2007 kl. 21:27 |
data er det de samme ( dem jeg har sat ind og det TC sælger ) ?
Støj og farve problemer tidshorisont for løsning ?
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12437
|
Sendt: 03-Januar-2007 kl. 21:34 |
Nu er det jo ikke afgjort om det med farverne er et 'problem' eller ej. Med 'problemerne' er det stadig et af de bedste TV du kan få, og helt sikkert det bedste til prisen.
Støjen er også en individuel vurdering. Nogen synes det er et problem og andre synes det er helt fint. Hvis du køber hos TC har du jo to uger til at finde ud af, om du kan leve med 'fejlene'.
Der findes ét TH-37PV60EH. Selvfølgelig er det samme TV du har fat i hvis de kaldes det samme.
Redigeret af Naiera - 03-Januar-2007 kl. 21:35
|
 |
tyson10
Ny bruger
Oprettet: 31-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
|
Sendt: 03-Januar-2007 kl. 21:36 |
og hvad med spec´s er det de samme som jeg har indsat ?
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12437
|
Sendt: 03-Januar-2007 kl. 21:39 |
Hvis det er specs fra TH-37PV60EH er det selvfølgelig.
|
 |
mimse
Bruger
Oprettet: 02-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 100
|
Sendt: 04-Januar-2007 kl. 08:57 |
tyson10 skrev:
data er det de samme ( dem jeg har sat ind og det TC sælger ) ?
Støj og farve problemer tidshorisont for løsning ?
|
Hvad er det lige du mener med støj og farveproblemer???????
|
 |
tjakobsen
Bruger
Oprettet: 19-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
|
Sendt: 04-Januar-2007 kl. 10:32 |
Naiera skrev:
tyson10 skrev:
har man panasonic service center garanti når det er købt hos tc det er vel
parallel importeret ?
|
Ja, ligesom hvis du købte det i Tyskland skal de også nok reparere det i Danmark. Mit blev købt hos TC og blev hentet i dag, hvorefter det så gerne, MEGET HURTIGT , skulle blive repareret på det service center Panasonic benytter sig af i Danmark.
|
Så vidt jeg husker, er det et 42PV60 du har, ikke sandt Naiera?
Hvad var problemet med dit tv? Purple snakes, støjniveauet?
Og hvordan foregik reperationsforløbet, ringede du til TC eller hvordan? Kom Panasonic og hentede tv'et hjemme hos dig privat, og hvor lang tid gik der? Fik du nogen tidshorisont for reperationen?
|
 |
tyson10
Ny bruger
Oprettet: 31-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
|
Sendt: 04-Januar-2007 kl. 17:35 |
tjakobsen skrev:
Naiera skrev:
tyson10 skrev:
har man panasonic service center garanti når det er købt hos tc det er vel
parallel importeret ?
|
Ja, ligesom hvis du købte det i Tyskland skal de også nok reparere det i Danmark. Mit blev købt hos TC og blev hentet i dag, hvorefter det så gerne, MEGET HURTIGT , skulle blive repareret på det service center Panasonic benytter sig af i Danmark.
|
Så vidt jeg husker, er det et 42PV60 du har, ikke sandt Naiera?
Hvad var problemet med dit tv? Purple snakes, støjniveauet?
Og hvordan foregik reperationsforløbet, ringede du til TC eller hvordan? Kom Panasonic og hentede tv'et hjemme hos dig privat, og hvor lang tid gik der? Fik du nogen tidshorisont for reperationen?
|
Vil også gerne have svar på om det blev hentet ?
Er der to års fuld garanti på dette tv eller normal reklamations ret
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12437
|
Sendt: 04-Januar-2007 kl. 17:44 |
tjakobsen skrev:
Hvad var problemet med dit tv? Purple snakes, støjniveauet?
Og hvordan foregik reperationsforløbet, ringede du til TC eller hvordan? Kom Panasonic og hentede tv'et hjemme hos dig privat, og hvor lang tid gik der? Fik du nogen tidshorisont for reperationen? |
Det var ikke nogen af de 'problemer' der bliver diskuteret her. Ikke de der små farveforstyrrelser folk flipper ud over, eller støjniveau. Det var MEGET kraftige billedforstyrrelser, der til tider fyldte HELE skærmen, bare billedet var lyst nok. Det mindede lidt om dengang grafikkortet på min nu hedengangne stationære computer stod af; der var det blot gult. Jeg fik desværre ikke snuppet nogle billeder før jeg pakkede fjernsynet sammen. Jeg ringede til TC og fik at vide at jeg skulle aftale afhentning med det service center Panasonic benytter sig af i Danmark. De havde dog lukket mellem jul og nytår, så det blev først hentet i går. Værste tidspunkt ever for såen noget at gå i stykker på  Jeg kan så tracke reperationen online, og ellers kan jeg jo ringe til dem når/hvis jeg bliver utålmodig. Jeg går ud fra at reperationen er temmelig enkel, altså noget med udskiftning af en enkelt komponent eller to (eller panelet?), så jeg bliver en smule knotten hvis jeg ikke har mit TV engang i næste uge. Det er PÆNT nederen at have fri fra uni (og endelig have afleveret sidste semesters sidste opgave i dag), og så stå uden et ordentligt TV! Jeg gider sgu ikke ofre mine widescreen DVD'er på den 28 tommers skrammelkasse jeg bruger midlertidigt 
Redigeret af Naiera - 04-Januar-2007 kl. 18:07
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12437
|
Sendt: 04-Januar-2007 kl. 17:47 |
tyson10 skrev:
Vil også gerne have svar på om det blev hentet?
Er der to års fuld garanti på dette tv eller normal reklamations ret |
TC giver to års garanti, så du er bedre stillet end med den reklamationsret man normalt har. Ja, det blev som fortalt hentet. Desværre først i går, men sådan kan det jo gå...
Redigeret af Naiera - 04-Januar-2007 kl. 17:59
|
 |
tyson10
Ny bruger
Oprettet: 31-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
|
Sendt: 04-Januar-2007 kl. 17:54 |
takker for dine svar, det må jo nok blive det tv så
Har dog ikke set det in real, og det vil jeg før bestilling. så kører i en foretning med panasonic.
synd det ikke findes i sort 
|
 |