recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba 32WLT68 - dur digital tuner ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba 32WLT68 - dur digital tuner ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mulle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-September-2004
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Emne: Toshiba 32WLT68 - dur digital tuner ?
    Sendt: 01-Januar-2007 kl. 22:15

Hej,

jeg er noget aktiv i min søgning efter det TV, jeg ønsker at installere i hytten - og det giver jo lidt timer inde i dette forum.

Jeg er faldet lidt for TC´s rosende ord om denne model og jeg synes også det ser godt ud.

Med de farer og faldgruber der er overvejer jeg lidt at købe den i Tyskland - TC er nu stadig favorit..... og det giver følgende spørgsmål: Vil TV´et købt i Tyskland fungere 100% mht. undertekster mv. med den indbyggede digitale tuner ? Bor langt ude uden kabeltv mv, så kan godt se en lille fordel i den indbyggede tuner, selvom det måske er kortvarigt

Håber i kan hjælpe.....

vh

Til top
Zaragon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 630
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2007 kl. 03:38

Hej - jeg havde et Tosh 47wlg66p indkøbt fra www.globama.de, som jeg har meget positive erfaringer med. Tv'et fungerede helt fint med dvb-t, også danske undertekster var med. Jeg kan ikke forestille mig, at den nye model vil være anderledes. Af forskellige årsager valgte jeg at udskifte mit Tosh til et Sony x2000, og globama.de var en rigtig god net-forhandler i Tyskland!

mvh., -Z-

Til top
ccsep Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2007
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2007 kl. 18:36

Hej,

Har lige før nytår købt 42wlt68 hos MediaMarkt i Flensburg og er afsindig tilfreds med det. Billedet står fantastisk både som dvb-t, satellit og alm. antennesignal.

Ville egentlig have købt det on-line i Tyskland, men ombestemte mig, da det tilsyneladende er meget svært og dyrt for private, at få sendt pakker større end 20 kg til udlandet (hvis noget går i stykker). Så jeg endte med at betale ca. 17T.

dvb-t virker fint, dog med det forbehold, at teksten nogen gange bliver stående, hvis der ikke bliver snakket i en periode.

Tror ikke du vil fortryde købet.

vh

Claus

Til top
Mulle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-September-2004
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2007 kl. 20:09

Hej ccsep,

synes ikke jeg kan se priser på www.mediamarkt.de - skal man i butikken, før man ved hvad de koster der ?

vh. Morten

Til top
ccsep Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2007
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2007 kl. 20:20

Hej Morten,

Du kan enten ringe til dem, eller sende en mail - de var meget hurtige til at skrive tilbage (og i øvrigt også til at ringe, hvis du giver dem dit tlf. nr. - og ham jeg snakkede med talte dansk ;-)  - stor fordel )

hilsen

Claus

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu