|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kongerslev ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2006 kl. 14:58 |
Hejsa Jeg er på udkig efter et nyt fjernsyn, og "faldt" over et HUMAX lcd tv, er her nogen som kender det og kan sige noget godt eller skidt om det? Link: http://www.humax-digital.de/products/dtv_lcd32_32pvridtv.asp Jeg synes det er spændende da det har 2 dvb-t tunere, og en lille hd. Det understøtter tekst-tv & undertekster - dog bliver underteksterne IKKE optaget med på HD'en så vidt jeg ved :-( På forhånd tak for hjælpen Venlig hilsen Jens Peter |
|
![]() |
|
1mha ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej Kongerslev Mou kalder!! Jeg er ejer af et Humax LDE-32TPVR nu på andet år. Ok TV, top billedekvalitet, nem betjening, smart med HDD, USB og DVI understøtter Subtitels MEN mit TV kan ikke optage og heller ikke time-shifte med subtiles. Jeg skriver i øjeblikket med Easyshopping, hvor jeg har købt TV'et om at få det til at optage og time-shifte med subtitles, jeg mener selvfølgelig at det er en fabrikationsfejl, og derfor omfattet af garanti. Der er i efteråret kommet en dansk version LNE-32TPVR på markedet, som har fuld funktion på subtitels. Hvorfra ved du at undertekster ikke optages? Vh Morten |
|
![]() |
|
kongerslev ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hej Morten Ca. 14 dage efter min post i dette forum købte jeg det omtalte LDE32tpvr og er godt tilfreds med det. Jeg hentede det i Hamborg til den nette sum af 6.700 dkr :-) Men forinden talte jeg med en teknikker ved Humax, som sagde at den stream som leverer subtitles IKKE bliver optaget på hd, og de anser det ikke for en fejl. Jeg skulle heller ikke forvente at der ville ske udvikling til fjernsynets software, da de havde deres nye HD tv som de nu satsede på.... Den model som du nævner som LNE-32TPVR har jeg til gengæld ikke hørt om. Venlig hilsen |
|
![]() |
|
1mha ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej Jens Peter Yderst billigt må jeg sige, jeg har betalt noget mere, faktisk nær det dobbelte, det jeg synes faktisk også at TV'et er vær, men jeg gad godt at det kunne optage Subtitles. Du kan se den danske model på: http://www.humaxdigital.dk/humax-100/ Den har været forhandlet mindst et år i Finland, siden foråret i Sverige og 2-3 mdr. i Danmark Venlig hilsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |