|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mulle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 56 |
![]() Sendt: 01-Januar-2007 kl. 22:15 |
Hej, jeg er noget aktiv i min søgning efter det TV, jeg ønsker at installere i hytten - og det giver jo lidt timer inde i dette forum. Jeg er faldet lidt for TC´s rosende ord om denne model og jeg synes også det ser godt ud. Med de farer og faldgruber der er Håber i kan hjælpe..... vh
|
|
![]() |
|
Zaragon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 630 |
![]() |
Hej - jeg havde et Tosh 47wlg66p indkøbt fra www.globama.de, som jeg har meget positive erfaringer med. Tv'et fungerede helt fint med dvb-t, også danske undertekster var med. Jeg kan ikke forestille mig, at den nye model vil være anderledes. Af forskellige årsager valgte jeg at udskifte mit Tosh til et Sony x2000, og globama.de var en rigtig god net-forhandler i Tyskland! mvh., -Z- |
|
![]() |
|
ccsep ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej, Har lige før nytår købt 42wlt68 hos MediaMarkt i Flensburg og er afsindig tilfreds med det. Billedet står fantastisk både som dvb-t, satellit og alm. antennesignal. Ville egentlig have købt det on-line i Tyskland, men ombestemte mig, da det tilsyneladende er meget svært og dyrt for private, at få sendt pakker større end 20 kg til udlandet (hvis noget går i stykker). Så jeg endte med at betale ca. 17T. dvb-t virker fint, dog med det forbehold, at teksten nogen gange bliver stående, hvis der ikke bliver snakket i en periode. Tror ikke du vil fortryde købet. vh Claus |
|
![]() |
|
Mulle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Hej ccsep, synes ikke jeg kan se priser på www.mediamarkt.de - skal man i butikken, før man ved hvad de koster der ? vh. Morten |
|
![]() |
|
ccsep ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej Morten, Du kan enten ringe til dem, eller sende en mail - de var meget hurtige til at skrive tilbage (og i øvrigt også til at ringe, hvis du giver dem dit tlf. nr. - og ham jeg snakkede med talte dansk ;-) - stor fordel ) hilsen Claus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |