|
K: bookshelf HT til garagen: KØBT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-December-2020 kl. 08:01 |
Hej
Min ene garage HT er stået af og jeg søger et nyt sæt. Mærke og udseende underordnet men de skal selvf. fungere, tænker bookshelf størrelse. Har du et par stående som bare samler støv køber jeg gerne, max pris 500 kr for begge, helst i Østjylland.
Redigeret af Tanaburs - 04-December-2020 kl. 07:42 |
|
![]() |
|
JesperRou ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil tro at JBL Control One er lige sagen og de kan oftest fåes brugt til den pris. .. og så skyndte jeg mig lige på DBA: |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
yeps, men har lige hentet et par kef q1, lidt større end optimalt men det går og de spiller godt omend de presser min gamle nad forstærker- må se om den også skal skiftes så 😄
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |