|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mailman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() Sendt: 03-Januar-2007 kl. 11:56 |
Hej, Jeg er på udkig efter en kombineret skærm til både TV og PC brug.... Kravene til PC brug er ikke det store. Den skal kunne vise noget internet, word, excel, altså ikke noget med krævene spil osv. Kravene til TV er heller ikke overvældende, da skærmen skal stå på konteret/gæsteværelseret.....En digital tuner vil blive overvejet hvis prisen er ok. Jeg havde regnet med en skærm i prisklassen 2500 - 4000 kr. dog minimum 19". Jeg tror også, at jeg går efter 16/9 skærm, mest pga. TV kiggeri.... Nogen der har/kender en skærm der kan anbefales? Mvh. Mailman Redigeret af Mailman - 03-Januar-2007 kl. 11:58 |
|
/Mailman
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jeg har et forslag til en skærm fra Samsung, den er med høj opløsning og hurtig opdatering. Jeg har selv skærmen, og Computercity har den stadig lager i alle deres butikker, se her: http://www.computercity.dk/Product/Product.aspx?Identifier=D K36615&sName=LCD+-+0+-20+tommer Redigeret af Pokerface - 03-Januar-2007 kl. 15:32 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |