Jeg syntes ikke der går mange historier eller der er mange der siger man skal undgå S modellen. Der er nogle få der påstår, uden belæg, at de er dårligere og endnu færre der påstår, igen uden belæg eller dokumentation at det er andet panel, og så er der som altid nogle medløbere der gentager rygterne - hvorved det stadig uden belæg får en eller anden karakter af at være rigtigt, og derved spredes på samme måde som andre rygter.
Toshiba selv siger der ikke er noget om snakken.
Om der er noget om snakken eller ej, har jeg ingen anelse om - men personligt tror jeg det er en meget lille storm i et endnu mindre glas vand. En eller et par stykker har fået et TV der måske ikke lever op til forventningerne og har udtrykt dette, hvorefter spekulationerne starter.
Det er imho. ulogisk at Toshiba skulle begynde at lave om på et og kun et bestemt TV/model, og samtidigt beskrive en teknisk ændring ved at sætte et S i den bogstavkombination i enden der normalt blot fortæller om farvekoden, istedetfor som normalt i model beskrivelsen WL66 / WLT66 / WLG66
ZS eller blot Z betyder SchwarZ/Silber farvekombination.
Hvis nogen rent faktisk kan og vil dokumentere at det er et andet panel - tager jeg selvfølgelig mine ord i mig igen, men indtil da er jeg meget tvivlsom på rygternes rigtighed.
vh
spawn