|
Fjernbetjening købes |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Anne H ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2020 Sted: København Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2020 kl. 09:01 |
min mor har en gammel YouSee Bioboks, desværre er fjernbetjeningen gået i stykker boksen er en N7700 og er en udgået model, er der mon nogen der ligger inden med en sådan eller hele sættet
|
|
![]() |
|
real_per ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har desværre ikke en sådan fjernbetjening, men ville blot fortælle at jeg tjekkede på hjemmesiden hos One for all, som laver erstatningsfjernbetjeninger, og det ser umiddelbart ud til at de har koder til Yousee bio boks, så man ikke skal have den oprindelige fjernbetjening for at lære den knapperne.
Jeg tjekkede med en One for all URC 7140 (https://www.pricerunner.dk/pl/95-3285072/Fjernbetjeninger/One-for-all-URC-7140-Sammenlign-Priser) herinde: (https://websupport.uei.com)
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Hej Anne
Var lige i kælderrummet og der lå en youbio boks. Jeg har en boks med fjernbetjening og strømforsyning , du er velkommen til at afhente for en flaske rødvin. Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
Anne H ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2020 Sted: København Status: Offline Point: 7 |
bor du i Københavns området? Eller vil du sende bare fjernbetjeningen til mig jeg skal nok betale hvad det koster
Er det en N7700? Redigeret af Anne H - 13-November-2020 kl. 10:58 |
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Jeg har sendt dig en besked.
Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
hvor finder jeg den
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der kommer en PoP Up på skærmen at der er en PM til dig.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Hvor kommer det er det på denne side
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
ja, så snart at siden opdateres. Den vil også ligge i Nye beskeder.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
når jeg trykker på linket kommer jeg bare til oversigten kan ikke se nogen besked
|
|
![]() |
|
Klik på Nye beskeder.
|
|
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Er der iklke et eller andet med at nye "konti" skal have 100 posts inden de kan bruge PM systemet, sådan noget spam halløj
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |