|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Goffie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() Sendt: 01-Januar-2007 kl. 15:23 |
Hej og godt nytår. Jeg har et Logitech Z 5500 surround system http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=101822 som jeg egentlig er godt tilfreds med. Nu har jeg set et tilbud på en centerhøjtt. Argon 7031. Er der nogen der kender den og vil den være en opgradering af mit system?
|
|
Med Venlig Hilsen
Gert "Man skal passe på, at en markant profil ikke bliver til en lang næse" Erling Olesen |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
Jeg har den i mit setup sammen med de øvrige argon højttalere i samme serie. Men om den spiller godt sammen med med dit logitec tør jeg ikke gætte på. Men jeg er nu meget tilfreds med den og resten af serien, fornuftig lyd og så syntes jeg at de er pæne |
|
![]() |
|
Goffie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Nej vel og det er lige det jeg også er i tvivl om. Jeg har ikke så meget forstand på den slags og spørgsmålet om en på papiret bedre enhed vil gøre helheden bedre. Men måske er der andre der har bud. Iøvrigt synes jeg også at den er pæn... |
|
Med Venlig Hilsen
Gert "Man skal passe på, at en markant profil ikke bliver til en lang næse" Erling Olesen |
|
![]() |
|
taunus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Hansie: Hvordan spiller gulvhøjttalerne så til ganske almindelig HI-FI lytning? De har en MEGET stor WAF-værdi, som min kone siger. Men jeg er jo meget ked af at skulle af med mine elskede Dali 7. |
|
... ovenover alting stråler Moder Sol... og ejer af et 42PV60E- nu UDEN Purple Snakes
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Der er ingen tvivl om at dine Dali 7 spiller meget bedre end overstående sæt, men med det i tankerne, så må man sige at de faktisk klarer det hæderligt med sub tilsluttet. Det er klart at en fuldtone højtaler ikke vil kunne give den samme stereo oplevelse som dine nuværende højtalere, men du skulle næsten tage ned i Hifi Klubben og høre dem spille stereo... Så hvis du ikke kan overtale konen til at beholde dine Dali 7, så kan det være en rimelig løsning... Mvh Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
Ahem, anyone out there? |
|
Med Venlig Hilsen
|
![]() |
|
taunus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Sorry!
Jeg tror du skal passe på med at bytte en tilpasset højttaler med en anden. Jeg prøvede det en gang med et Yamaha 2+1 system og det brændte den interne forstærker af i sub'en (det var nu bare en transistor meeen et hyr at skille den ad). |
|
... ovenover alting stråler Moder Sol... og ejer af et 42PV60E- nu UDEN Purple Snakes
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
Spiller bedre en mine gamle Dali 5005 men de skal have en sub for der er ingen bund i lyden |
|
![]() |
|
![]() |
Det har jeg så heldigvis ved siden af, så det bliver ikke noget problem med bund i lydbilledet.
Jeg må slå vejen et smut ind til HiFi-Klubben. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
ØV! Men du har såmænd nok ret, den ville ellers pynte (og måske lyde) meget bedre. Thanx anyway!! |
|
Med Venlig Hilsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |