recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pana tx32 leveret tilbage,hvad nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpana tx32 leveret tilbage,hvad nu?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rosenlund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: pana tx32 leveret tilbage,hvad nu?
    Sendt: 30-December-2006 kl. 14:00

Havde købt et panasonic tx 32lx60f i elgiganten til 8000 kr.

Desværre viser det sig at billedet bliver meget gråt og grumset jo større betragningsvinklen til siden er...da jeg leverede det tilbage var jeg inde i forretningen og kigge igen og kunne egentlig god se at panaén havde et af de dårligste billeder når man ikke kiggede vinkelret på skærmen. Ellers var vi rimelig godt tilfreds med fjernsynet selvom billedet generelt ikke var bedre end det gamle crt fjernsyn.

Hvad gør vi nu? køber et philips 9551 32 tommer crt fjernsyn til 4800 og kr. og lever med den store kasse eller er der nogen der kan anbefale en fladskærm der mest skal bruges til analog tvsignal og dvd fra en pioneer 540 uden hdmi, og hvor det er muligt for alle i stuen at få et acceptabelt billed? helst max 10000 kr.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2006 kl. 14:08

TX serien er jo LCD skærm, som ikke har en stor betragtningsvinkel, se på TH serien i stedet det er Plasma modellerne, meget bedre billede. F.eks TH-37PV60, som er den mindste Pana Plasma.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2006 kl. 14:30
er billedet også værd at se på med middelmådigt antennesignal?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12437
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2006 kl. 14:46
Ja, du får svært ved at finde en skærm med bedre gengivelse af analogt antenne-signal, end PV60'eren.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2006 kl. 14:47

Et hvert godt billede på en skærm forudsætter et godt signal, F.eks Digital modtagelse, kommer meget tæt på DVD kvalitet. Plasma er bedre ved analog modtagelse, kommer nærmere en CRT end LCD.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2006 kl. 15:20

Oprindeligt skrevet af rosenlund rosenlund skrev:

er billedet også værd at se på med middelmådigt antennesignal?

Hej!

Ja....det er netop det det er-ofte er en plasma (også) at foretrække her.

En Pana.pv60 i 37" til 9999,00kr hos T.C-så er du røget et stykke forbi dit gamle CRT.

lrev

Redigeret af lrev - 30-December-2006 kl. 18:47
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2006 kl. 15:57

I lokker!

Må se og få bestilt sådan en svend!! skal jeg tegne tillægsforsikring eller er holdbarheden bare for god til det? vil lige sige at jeg normalt ikke tegner den slags forsikringer men er lidt på bar bund her ang. holdbarhed

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2006 kl. 15:59

Hej

Citat fra "Irev's" indslag.

En Pana.pv60 i 37" til 99999,00kr hos T.C-så er du røget et stykke forbi dit gamle CRT.

lrev

"Irev"... Godt nok noget af en høj pris du har set den til, mon de dog får ret mange solgt nu i disse udsalgstider???  

(Ironisk ment) ... Godt Nytår.

Redigeret af Pokerface - 30-December-2006 kl. 16:14
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12437
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2006 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af rosenlund rosenlund skrev:

Må se og få bestilt sådan en svend!! skal jeg tegne tillægsforsikring eller er holdbarheden bare for god til det? vil lige sige at jeg normalt ikke tegner den slags forsikringer men er lidt på bar bund her ang. holdbarhed

Panasonic har umiddelbart god service her i landet, så tillægsforsikringen kan du nok godt springe over, med mindre du kan hive penge ud af ørerne
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2006 kl. 18:32

okay det lader jeg så være med

Er der nogen der er klar over om kbh afdelingen har dem på lager så jeg kan få en med det samme i næste uge?

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2007 kl. 21:25
har lige hentet et 37 tommer pv60 idag i tape connection. Hold kæft en forskel på dette og tx32éren. Nu kan alle i familien se fra alle vinkler i stuen og billedet er virkelig godt uden alt det flimmer m.m. som txéren havde. Nu vil jeg bare spørge angående min tilslutning til pioneer 540 dvd optager uden hdmi. kan det betale sig at tilslutte den med component indgang kvalitetsmæssigt og skal man beholde scartstik samtidig for at stadig kunne bruge qlink funktionerne? hvilket billigt component kabel kan evt. anbefales?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu