|
V: Epson TW6700 + 110" Rammelærred |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juni-2020 kl. 10:36 |
Jeg overvejer at gå tilbage til TV. Derfor vil jeg gerne høre hvad i mener jeg kan tage for følgende:
epson tw6700 Pære har kørt 1800 timer. 10m HDMI kabel Elite Screen 110" rammelærred, CineGrey 3D, Aeon Series (Ramme løst) Kvittering haves Disse dele er købt ca juli 2018. Nyprisen "dengang" var ca 15.000 for det hele. Hvis i selv gerne vil købe mit setup så er i også velkommen til at smide et bud. Forbeholder mig dog retten til ikke at sælge :) OBS:
Ja vi har overvejet at skifte det fastrammelærred vi har ud med et rullelærred og så have begge dele. Tror bare jeg kender mig selv godt nok til at vide at jeg bare aldrig vil få det brugt så. ![]() Redigeret af kenneth85 - 30-November-2020 kl. 12:27 |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |