|
ANC mod dybe toner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2020 kl. 20:57 |
Hej Forum.
Jeg står og skal bruge noget støjdæmpning til et barn, der døjer med lydgener efter et hovedtraume. Hun er 8 og reagere på lavfrekvente lyde, som støvsuger, emhætte, støj fra at have siddet i en bus eller bil, samt mange mennesker samlet. Hun vil ikke rigtig bruge nogle rigtige høreværn, og jeg har derfor tænkt på nogle lækre hørebøffer med ANC. Jeg har selv testet et par Plantronics B8200 og et par Sennheiser PXC 550-II i en vw touran med sæderne nede, den rumler en del. Platronics er total dømt ude men sennheiserne fjerner en hel del af den dybe rumlen. Håber der er nogen med lidt input og evt. forslag til en løsning. Ved at vælge nogle lidt "lækre" høretelefoner, hun kan bruge til andre ting, bliver hun derved også lidt mere tryg ved at bruge dem - i stedet for nogle hårde plastik høreværn.
|
|
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kender kun Dali's nye flygtigt, men måske et bud:
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
Hej Jørgen. Tak for svar
Umiddelbart skriver hihiklubben at anc ikke er videre god i dem
|
|
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
|
![]() |
|
Pigzinspace ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-April-2020 Status: Offline Point: 10 |
Sony wh-1000xm3 er effektive. Jeg har selv et par, og de er både behagelige at have på i længere tid, og fjerner effektivt støj fra f.eks. em-hætte og tilsvarende støj.
|
|
![]() |
|
wamsler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
enig med pigz
Købte nogle til anvende i en produktions hal. De er effektive
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |