recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp med at vælge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethjælp med at vælge

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frylle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp med at vælge
    Sendt: 23-December-2006 kl. 21:33

Hej.

Ja så havde jeg tænkt at forære mig selv en julegave. men kan ik helt vælge.

Jeg har kig på 2 plasma skærme. den ene er et LG 42PC1rr og det andet er et Pioneer PDP 427XA.

Jeg har en recorder fra pioneer 540HS. vil det da være bedre at holde det i samme producent

Har jeg ret i at det er uden betydning at vælge et med Digital tuner, da jeg skal ha selector.

håber der er nogen der lige har et par gode råd eller erfaringer. på forhånd tak og go jul

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12437
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2006 kl. 21:45
Ja, med selector har du ikke så meget at bruge en digital tuner til.

Du bør helt sikkert vælge Pioneeren, hvis det du vil have er den bedste billedkvalitet. Der er LG'en sandsynligvis mærkbart dårligere.

Det betyder ikke så forfærdeligt meget om man holder sig til samme mærke. Jeg har f.eks. fundet ud af, at den umiddelbart bedst egnede DVD-afspiller til min Panasonic PV60'er er en DVD-afspiller fra Pioneer DVD-optageren er fra Philips. Osv...
Til top
TheBig.... Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-December-2006
Point: 204
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2006 kl. 08:35

Det bedste var hvis du kunne se begge 2 i en butik, Panasonic har lavet en serie med utroligt godt billede, der er også Panasonic TH 42PV600 koster ca 16.000

Har skrevet dette i en anden tråd.

"Panasonic TH-42PV60E til ca. 10.800 + fragt. for jeg mener ikke at de 2 Pioneer modeller 427XA og 427XD er imellem 6.000 og 8.000 mere værd, efter hvad jeg har læst, forskellen er simpelhen for lille til denne prisforskel."

Ang.

Recorder fra pioneer 540HS, vil den største fordel være at fjernbetjeningen fra tv kan bruges til den, sådan gør de fleste producenter idag.

Men tag et kig på et Pioneer og Panasonic til 6.000 mindre, ved en forhandler, måske syntes du at du godt vil give det ekstra for Pioneer, dette er et råd, men det er op til dig at vælge, du skal ikke kun købe en ny skærm efter hvad der bliver skrevet herinde.

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2006 kl. 08:36

Hej!

Har en kollega som har LG`en-derfor "kender" jeg den:Det er et godt plasma tv...specielt til prisen,men Pioneeren ER  altså klart bedre(det mener min kollega iøvrigt også)

Så med de efterhånden meget lave priser på 427XA-ville jeg KLART vælge den(eller Pana.pv60)

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu