|  | 
| Understøt Chrome Dark-mode | 
| Besvar   | 
| Forfatter | |
| pdj1974   Guld medlem     Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Emne: Understøt Chrome Dark-mode Sendt: 16-Januar-2020 kl. 14:03 | 
|   Er jeg den eneste der bruger Dark Mode i Chrome, og har svært ved at læse teksten på flere knapper på Recordere? | |
| 
     /Peter LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live | |
|  | |
| pdj1974   Guld medlem     Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 16-Januar-2020 kl. 14:07 | 
| 
   Glemte helt at nævne jeg bruger denne variant af Dark Mode:  PS: Selvom de skriver at mange sider vil se mærkelige ud, så oplever jeg kun problemer her og på yr.no | |
| 
     /Peter LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live | |
|  | |
| Besvar   | |
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |