|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Martin 306 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2006 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 21-December-2006 kl. 22:41 |
Hejsa, Har brug for lidt hjælp! Jeg skal have købt mig en fladskærm i starten af januar men ved ikke hvilken? Skærmen skal være plasma, ca. 40" og skal helst ikke koste mere end kr. 15-16.000 (maks 18-.000)eks. beslag Har kigget lidt på panasonic mv, herunder hifipriser.dk men er sku blevet lidt forvirret over det mange mærker og kvaliteter? Hvad anbefaler I? Hvis I skulle købet et nyt plasma på ca. 40" og inden for mit budget Gerne links Lad mig hører fra folket! mvh. Martin |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Panasonic plasma 42" PV60 er inden for dit budget (cirka 11.500 kr hos TapeConnection). Hvis du vil give et par tusinde mere end dit budget, kan du kigge på Pioneer 427, ligeledes 42". Der er ikke grund til at kigge på andre plasma TV end de to.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12437 |
![]() |
Hvis du helst bare vil kigge på det bedste, så er dine muligheder egentlig kort og godt Panasonic og Pioneer. Førstnævnte er billigst, men flere mener at designet lider og så er Pioneer samlet set bedst mht. billedkvalitet. Panasonic er dog meget tæt på
![]() Du bør altså kigge nærmere på Panasonic TH-42PV60EH og Pioneer PDP 427XA og XD. Muligvis også 4270XA og XD hvis du ikke har brug for tilslutningsmulighederne. 427XA kan du lige nøjagtigt passe ind i de 18k; det ville jég købe hvis jeg havde pengene. Jeg har selv PV60 og er simpelthen bare tilfreds ![]() |
|
![]() |
|
Martin 306 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2006 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Tak drenge, Men hvad for man mere for pengene mht. Pioneer 427XA vsPanasonic TH-42PV60EH ? Er det pengene værd? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12437 |
![]() |
Med Pioneer får du bedre billedkvalitet, ISF-menu (til professionel kalibrering) og muligheden for at skærmen kan modtage 1080p@24fps.
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Det kommer helt anden på HVEM du spørger.Jeg var selv i tvivl,men valgte Pioneer p.g.a design,bedre farver(efter min smag)-bedre remote,bedre menu-og så fordi at jeg kunne få en 50" uden højtt.-da den herved bliver mere kompakt end Pana. i 50"(da jeg ønskede seperate højttalere alligevel) Men.....de ER meget tæt på hindanden-så længe vi KUN taler billedkvalitet. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
...der er mindst 20 tråde i dette forum, om netop dette emne. Nu må det da snart stoppe. Prøv at søg og du skal finde.
|
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Jeg mener ikke 427 er 7k mere værd - men det er jo smagssag
|
|
![]() |
|
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
Panasonic TH-42PV60E til ca. 10.800 + fragt. for jeg mener ikke at de 2 Pioneer modeller 427XA og 427XD er imellem 6.000 og 8.000 mere værd, efter hvad jeg har læst, forskellen er simpelhen for lille til denne prisforskel. http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=253824 Eller denne Panasonic TH42PV600, eneste forskel er Surroundlyd, hvis du ikke har et Surround anlæg er det en god ting, læser hukommelsekort, multi windows, se film og tv samtidig, pris ca 16.000 med fragt, personlig syntes jeg ikke disse ting er 5.000 mere værd. http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=202553 Du får meget for pengene for den første model jeg nævner, hvad er flot design hvis billedet ikke er godt, men igen smag og behag, jeg syntes ikke Panasonicen er grim, nogen giver over 10.000 mere for et navn, uden billede og lyd kommer i nærheden af Panasonic TH-42PV60E.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |