|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChiefHansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 20-December-2006 kl. 22:00 |
Hey, Jeg har længe kigget på dette fantastiske forum, men har bare ikke fået taget mig sammen til at oprette mig som bruger. Dog fik jeg mig taget sammen i dag, da jeg sidder og ikke helt kan blive enig med mig selv om, hvilken 32" LCD skærm jeg skal vælge. Jeg er på udkig efter en 32" LCD skærm til mit lille gamer-rum, som jeg har 'fået lov' af konen at få/lave!
Hvilken skærm ville I vælge, hvis den hovedsageligt skulle bruges til HD-materiale? Har ca 12k at gøre godt med (max). Thanks..... Redigeret af ChiefHansen - 20-December-2006 kl. 22:03 |
|
![]() |
|
tintin ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2006 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Hej
Hvis god lyd fra TV'ets højtalere er vigtig skal du kigge efter Panasonic TX32LX600. Kanon lyd fra et TV. Og selvfølgelig godt billede. Jeg har ikke prøvet at fodre den med HD-materiale endnu. Mvh Redigeret af tintin - 21-December-2006 kl. 09:44 |
|
![]() |
|
MadBeaver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Hej Jeg synes du bør gå efter toshiba'en, her er en anmeldelse af den: http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2006/11/23/Toshiba- Regza-32WLT68-32in-LCD-TV/p1 Men det er jo bare min mening. Og som det er blevet sagt så mange gange herinde, så er det bedste råd, at man selv tager ud, og kigger på de skærme, man har interesse i. Det er jo trods alt dig der skal have glæde af din skærm, og ikke brugerne af dette forum. Det bedste ville selvfølgelig være at finde et sted, hvor man kan finde alle skærmene, så man kan se dem over for hinanden, men det bliver nok lidt svært. Mvh Martin |
|
![]() |
|
stumbi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Mht. Samsung er det M modellen du skal vælge. Det er så vidt jeg er oplyst deres top model-betegnelse.
Sten |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |