|
Skal du have Apocalypse Now UHD? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-September-2019 kl. 15:00 |
|
Den er lige på trapperne
Jeg ved snart ikke: Det er en af de film, jeg har set flere gange i årenes løb, og den danske udgivelse koster 300 kroner Hvad siger du? https://www.blu-ray.com/movies/Apocalypse-Now-4K-Blu-ray/241662/#Review |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har ikke købt fysiske medier i meget lang tid, har ikke behov for det, Streaming er vejen.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Så nap du den heller som streaming, hvis vejen for dig er til en ringere kvalitet, på billede og ikke mindst på lyden
![]() |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Jeg napper den
![]() ![]() |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
|
Nej.
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Som jeg var inde på i denne tråd, så har den nye udgave "Sensuel Lyd" ... Det skal jeg bare så meget ha'!
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
|
"Skal du have Apocalypse Now UHD?"
300 kroner? Det lyder da som det rene optrækkeri, når man allerede har købt filmen tidligere. Jeg regner da med, at jeg får den opgraderet uden beregning til 4K Dolby Vision og Atmos på iTunes.
![]() |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6305 |
|
Tja... og hvis internettet går ned, har du nul film
![]() |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Krusty the Clow ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 354 |
|
den bliv opgraderet til 4K Dolby Vision og Atmos på iTunes US for en over måned siden
|
||
![]() |
||
|
Lige præcis, og det er med alle 3 versioner og iTunes ekstra, lejet den selv for 4usd. Bliver så fedt at se den på UHD skive, ser virkelig frem til at få den med Atmos lyd uden den hårde komprimering
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
|
Hvis internettet går ned, så kan jeg lige så godt gå i seng. =)
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |