|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MartinP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 18-December-2006 kl. 15:44 |
Hej, Jeg har efterhånden mere eller mindre besluttet mig for at købe et Toshiba 37 WL68P, men jeg kan ikke finde nogen butikker der har det på lager! Hverken på nettet i Tyskland, eller hos TapeConnection kan de levere før engang i det nye år. Det er trist når jeg lige har solgt mit gamle CRT fjernsyn! Hvor køber jeg det TV? Redigeret af MartinP - 18-December-2006 kl. 15:44 |
|
Mvh. Martin |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Søg videre i Tyskland...der er vel nogen som har det! lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
og2203 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2006 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
www.xave.dk har det. Det var der jeg bestilte Tv'et fra, og det ser ikke alt for skidt ud.
|
|
![]() |
|
MadBeaver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Hej Ja, jeg ville sgu også gerne eje dette TV, synes bare at Tape Connection er for dyre med det, og har mine betænkeligheder ved at købe hos Xave. Har du snakket med Tape Connection om hvornår de får det? Spørger fordi jeg var inde i deres nye butik i KBH i fredags for at se det, men de havde ikke fået det endnu. De sagde at de ville få det hjem i midten af denne uge, men de kan selvfølgelig have ment 32" modellen. Her er et link til en tysk pris søgemaskine, er ret skidt til tysk, men mener at kunne tyde at der er et par der har det: http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/546348_- 37-wl-68-p-toshiba.html Og her er et link til en tråd om fælleskøb: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16587& PN=1 Jo flere der tilkendegiver at have interesse i ovenstående tråd, jo større chance for at et fælleskøb bliver gennemført... Forhåbentligt Sidst med ikke mindst, god jul Martin |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |