Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Varmemesteren
Junior bruger
Oprettet: 18-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
|
Emne: "Brugt" Pana 37PV60 Sendt: 18-December-2006 kl. 09:43 |
Hej Folkens
Jeg var inde og hente Vores(min) "nye" Pana 37 igår og sælgeren fortalte godt nok at det havde været ude af huset 1 gang hos en kunde, som iflg. sælger kun lige havde haft den inde i 5 min. og så var han blevet sendt tilbage med det, da konen syntes den var for stor jeg kan ikke se nogle fejl på skærmen, men den har været pakket ud, og den har også kørt ca. 4 timer, men det som jeg vil frem til er, at jeg har jo betalt fuld pris, godt nok en billig pris, men jeg føler ikke at tvet er nyt, og den glæde som er ved at være den første som åbner de forskellige poser/pakker den har jeg ikke haft, hvad ville i gøre, sende den tilbage eller prøve at få en endnu bedre handel, evt. vægbeslag med u.beregning eller er det bare mig som er underlig?
På forhånd tak
Varmemesteren
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
|
Sendt: 18-December-2006 kl. 09:47 |
Hej!
Hvor meget har du betalt for den?
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
|
Sendt: 18-December-2006 kl. 10:15 |
Hvis sælgeren oplyste dig om forholdet ved købet og du accepterede dette, hvilket jeg formoder du gjorde siden du nu har det hjemme, og skærmen iøvrigt ikke fejler noget, kan jeg ikke se nogen rimelig grund til hverken at returnere eller forsøge at presse prisen nu.
Det skulle du have gjort da du købte den - ikke bagefter.
Men har du købt den et sted hvor du har returret er du selvfølgelig i din ret til at returnere indenfor returretsperioden.
Personligt ville jeg ikke gide alt besværet med at returnere blot fordi den har kørt 4 timer hvis jeg var orienteret om dette og accepterede det ved købet. Var jeg ikke orienteret om forholdet ville jeg afgjort have returneret med detsamme.
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
 |
Varmemesteren
Junior bruger
|
Sendt: 18-December-2006 kl. 10:16 |
Hej Irev
9999.- men det er mere det her med glæden ved et nyt tv, men alt var pakket ud, og som jeg fik af vide så mente sælgeren at papkassen kun lige var blevet løftet og så var skærmen blevet sendt retur
mvh Tom
|
 |
Varmemesteren
Junior bruger
|
Sendt: 18-December-2006 kl. 10:20 |
spawn skrev:
Hvis sælgeren oplyste dig om forholdet ved købet og du accepterede dette, hvilket jeg formoder du gjorde siden du nu har det hjemme, og skærmen iøvrigt ikke fejler noget, kan jeg ikke se nogen rimelig grund til hverken at returnere eller forsøge at presse prisen nu.
Det skulle du have gjort da du købte den - ikke bagefter.
Men har du købt den et sted hvor du har returret er du selvfølgelig i din ret til at returnere indenfor returretsperioden.
Personligt ville jeg ikke gide alt besværet med at returnere blot fordi den har kørt 4 timer hvis jeg var orienteret om dette og accepterede det ved købet. Var jeg ikke orienteret om forholdet ville jeg afgjort have returneret med detsamme.
Hej spawn
Jamen du har da ret, sælger oplyste mig om at den havde været ude af huset, men sagde ikke noget om at alt, poser mm. ikke lå forseglet, men som jeg skrever så kan det jo bare være mig der er underlig |
|
 |
sommelle
Guld medlem
Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Point: 1365
|
Sendt: 18-December-2006 kl. 11:06 |
Poserne kan jo ikke være original forseglede når de har været pakket ud. Du fik at vide at TVét havde været ude hos en kunde, så det må være i orden.
m.v.h.
|
 |
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 18-December-2006 kl. 11:10 |
Sælgeren har vel ikke skjult noget for dig vel?? En skærm bliver vel ikke ringere af at have kørt 4 timer, og hvis den ikke fejler noget???
Jeg ved ikke om du er underlig , men du skulle jo nok have ikke have accepteret aftalen hvis du har det sådan.
|
mvh Christian
|
 |
Varmemesteren
Junior bruger
|
Sendt: 18-December-2006 kl. 11:28 |
Hej Folkens
Jamen i har ret! så nu jeg vil bare læne mig tilbage og nyde min nye skærm, som de fleste herinde jo ved har et super billede.
Tak for jeres svar
Varmemesteren
|
 |
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
|
Sendt: 18-December-2006 kl. 13:43 |
Jeg syntes ihvertfald ikke du er underlig - jag kan sagtens følge ideen om glæden ved selv at pakke noget fabriksnyt op - det syntes jeg også selv bedst om.
På den anden side så har det ingen betydning for TV'et at det har kørt 4 timer, så spørgsmålet er om det er besværet værd at returnere og bytte til et andet.
Du gør ikke noget forkert uanset hvad du vælger så det er mest op til hvor meget du gider gøre ud af det 
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
 |
Varmemesteren
Junior bruger
|
Sendt: 18-December-2006 kl. 13:44 |
spawn skrev:
Jeg syntes ihvertfald ikke du er underlig - jag kan sagtens følge ideen om glæden ved selv at pakke noget fabriksnyt op - det syntes jeg også selv bedst om.
På den anden side så har det ingen betydning for TV'et at det har kørt 4 timer, så spørgsmålet er om det er besværet værd at returnere og bytte til et andet.
Du gør ikke noget forkert uanset hvad du vælger så det er mest op til hvor meget du gider gøre ud af det 
|
Hej Spawn
Jeg vil ikke gøre andet end nyde det gode billede, jeg ville bare lige have jeres mening så jeg kunne få ro i sindet, og hvis nu alle straks ville returnere det så havde jeg gjort det, men som du selv skriver så har det kun kørt 4 timer. Og hvor galt kan det være..... så nej nu jeg vil bare se tv og nyde det!
mvh Varmemesteren
Redigeret af Varmemesteren - 18-December-2006 kl. 13:52
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
|
Sendt: 18-December-2006 kl. 13:52 |
Hej!
Jo..jeg synes faktisk at du gør noget forkert ved at returnere det:I og med at du er blevet gjort opmærksom på det inden køb,så må sælger da føle sig holdt lidt for NAR (men du behøver jo selvfølgelig ikke at fortælle ham HVORFOR)!
Men så må du jo ind til T.C for at finde et "nyt" til sammen pris
Har du FULD RETURRET på det?
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
Varmemesteren
Junior bruger
|
Sendt: 18-December-2006 kl. 14:15 |
lrev på jobbet skrev:
Hej!
Jo..jeg synes faktisk at du gør noget forkert ved at returnere det:I og med at du er blevet gjort opmærksom på det inden køb,så må sælger da føle sig holdt lidt for NAR (men du behøver jo selvfølgelig ikke at fortælle ham HVORFOR)!
Men så må du jo ind til T.C for at finde et "nyt" til sammen pris
Har du FULD RETURRET på det?
lrev
|
Hej Irev
Ved ikke helt hvad du mener, men jeg beholder dette tv som jeg fik med hjem igår. Det var bare den her glæde som der er ved og åbne poserne og vide at det er helt "nyt" og kun berørt af mig efter det har forladt Panasonic, som jeg følte mig snydt for, men med det billede som denne skærm har, og eftersom den kun har kørt i 4 timer så går det nok
mvh Varmemesteren
ps. jo, fuld returret
|
 |