|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
j.poulsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 10-December-2006 kl. 21:21 |
|
Hvem kan fortælle mig forskelle mellem Panasonic TH 37PV600 og TH 37PV60EH ud over prisen |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
PV60 har ikke kortlæser, og højttalerne er placeret anderledes, derudover er der ifølge specifikationerne fra Panasonic ingen forskel på de to. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
Kæmpe forskel på lyden.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
OK, men det er jo ikke noget der nævnes i produktbladet. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12437 |
![]() |
|
PV600 har også noget PIP-halløj, samt, som før hintet, et design flere finder overlegent.
Personligt er jeg temmelig glad for min PV60'er. Lyd er noget man har udenfor TV'et og jeg kigger på billedkvaliteten før jeg kigger på designet ![]() ![]() |
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
Det er jo derfor vi er her med brugererfaringerne. Der er ofte langt fra datablad / teori til praksis ![]() Hvis man ikke har eksternt anlæg, kan jeg klart anbefale 600 modellen - alle pengene værd pga lyden. Redigeret af nextgeneration - 10-December-2006 kl. 22:05 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12437 |
![]() |
|
Forskellen i pris på PV60 og PV600 vil være brugt VÆSENTLIGT bedre på noget ekstern lyd. Det behøver ikke være 5.1 og fylde overalt i stuen; stereo kan give en hel masse god lyd.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Var ned i panashoppen i sidste uge, PV60 er også flot, den nederste del tror man er et panel, men faktisk skjulte HT bag en ultra finmasket HT grill. Konstruktionskvaliteten er også helt i top - en af grundende til jeg i sin tid faldt pladask for panaen. Er det ydre i top kvalitet, er der gode chancer for at det indre også er. Mange kritisere panaens design, der er jeg ikke helt enig - panaens design er stadig gangbart når sort sort og sort pianolak er yt om 1-2 år. Redigeret af nextgeneration - 10-December-2006 kl. 22:16 |
||
![]() |
||
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
|
Hejsa Vesterby |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg tror ikke du skal regne med at den kommer langt ned i pris før de nye modeller kommer, og så forsvinder den nok forholdsvist hurtigt der efter.
Priskrigen foregår på PV60; de fleste der køber TV til over 10k har vel alligevel lyd ved siden af TV'et ![]() |
||
![]() |
||
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
|
Ok Jeg kan se at denne model også har pat og dvb vil den virke her i dk ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, den vil virke. Den danske model har dog også PAT.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |