|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MichaelKB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() Sendt: 04-December-2006 kl. 19:17 |
Hej, Jeg har opdaget, at der er kommet en forholdsvis stor skygge på mit 37PF931. Den fylder ca. 1/4 af skærmen og sidder midt i displayet for neden og fylder ca. 30 x 30 cm i højde og bredde. Umiddelbart vil jeg tro at det er baggrundsbelysningen der er gået i stykker. Man ser det meget tydeligt, når der er lyse baggrundsfarver. Jeg har prøvet at justere på indstillingerne men det hjælper intet. Er der andre af jer, der har oplevet dette? Mvh MichaelKB |
|
![]() |
|
MichaelKB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
Ingen der har oplevet noget lignende? Mvh MichaelKB |
|
![]() |
|
AllanHvass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
Hvis du ser på http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=383684&p age=28 og lidt sider frem og tilbage fra det punkt, vil du se at flere har oplevet det. Dels større kvadrater der "står af" med nedsat baggrundsbelysning, dels meget kraftige lys striber i siderne. Det sidste kan jeg lige akkurat ane på en helt blå baggrund, men slet ikke i en grad så jeg overhovedet kan se det ellers. Håber ikke det bliver værre med tiden for mig Men baseret på andres erfaringer er der nok ikke andet at gøre, end at få det til reparation med det samme Der har været lidt ejerstorm blandt flere som oplever disse problemer om, at Phillips bør lave en worldwide recall af alle skærme i serien, men det er nok på nuværende tidspunkt helt overdrevet (håber jeg!). |
|
Med venlig hilsen
Allan Hvass |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, tak for info.. :-) Mvh MichaelKB |
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
Hej! Jeg har lignende problem og vil gå til leverandøren for at få klarhed over dette problem.....Far er skuffet, meget skuffet! Umiddelbart er det vist kun et problem på 37" - dvs. den med 1080 panelet og clear-lcd......PIS Måske skulle man have købt et Pioneer plasma i stedet for |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |