|
Hvilken elektroniske dørlås? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2018 kl. 12:48 |
Vi vil gerne have en elektroniske dørlåse med kodelås, så det bliver nemmere for både børn og voksne at låse og låse vores hoveddør op.
Men hvilken en skal vi købe? Jeg synes umiddelbart at Yale Doorman ser ud til at være det bedste bud.
|
|
![]() |
|
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes Habo Tribe ser rigtig smart ud http://dk.habo.com/serier-og-miljøer/habo-tribe
Nogen der har erfaringer med den?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19766 |
Start med at tale med dit forsikringsselskab om hvilken de kan godkende......
Klaus |
|
![]() |
|
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Yale er på vej med Yale ENTR (Q1 2018), som kommer til at kunne kobles på deres Yale Smart Living hub.
|
|
![]() |
|
Yale ENTR ser smart ud: https://www.youtube.com/watch?v=gGhtxT4oCi4
|
|
![]() |
|
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Ja, og så kan jeg godt lide, at man kan koble den sammen med alarmsystem, så det hele kører sammen
![]() |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
husk, hvis du har dør med 3-punkts luk, så skal låsen selvfølgelig passe til.
Der er rigtig mange af dem der ikke kan bruges til sådan en dør. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |