|
Logitech Harmony og Nvidia Shield |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2017 kl. 15:36 |
|
Nogen der har erfaringer med nævnte produkter og som kan fortælle om det er muligt, at lave en aktivitet der f.eks åbner Netflix appen eller en hvilken som helst anden app på Shield'en?
Sidst jeg brugte logitech Harmony produkter var deres 1000 model, men tænker der må være sket en del siden, nu hvor de kan betjene via wifi og Bluetooth. Mvh Brian Høgh |
||
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
||
![]() |
||
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du kan ikke lave en aktivitet der åbner en app på shielden
|
||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||
![]() |
||
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
|
Det var ærgeligt, men mange tak for svar:) det er vel måden Shield'en er lavet på, der gør at det ikke kan lade sig gøre? |
||
Mvh Brian
||
![]() |
||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
|
Man kan vel lave en macro, men der findes måder hvorpå f.eks. Kodi starter automatisk op så mon ikke der er nogle dygtige folk der har fundet på at starte Netflix i Shield på en simpel måde eventuelt gennem Kodi.
Man kunne jo også bare lige navigere de par trin i menuen der får Netflix til at starte :-)
|
||
![]() |
||
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
|
Nej man kan ikke lave en macro der starter en applikation på en Harmony, men jeg ville da gå ud fra at man på shielden kan sætte den til at starte en app ved opstart.
På min eGreat a5 kan man sætte en hvilken som helst app til at starte ved opstart og på min Dune Solo 4k kan man også definere et program ved opstart
Redigeret af jespermart - 14-December-2017 kl. 00:47 |
||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||
![]() |
||
|
Det tænker jeg også man kan, men den er allerede sat til, at starte op i Kodi hvor der er genveje til mine apps i hovedmenuen... jeg overlever nok, det kunne bare være nemt og simpelt for resten af familien hvis man kunne :) |
||
Mvh Brian
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Fra: https://plus.google.com/u/0/112377305542076314828/posts/Xg99z5aPakU
"Launch and app from your AndroidTV box with Harmony Hub and a PC Instructions Using Keyboard Shortcuts It is based on remapping keyboard keys to launch an app. The idea is that you are probably not using a keyboard on your android TV device, and even if you are, there's certain keyboard keys that you're probably not using, like the F-number keys for instance. What you do is:..." |
||
![]() |
||
|
Fedt tak for hjælpen :) Kan være jeg skal gi mig selv en Harmony i julegave. |
||
Mvh Brian
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |