|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
påfuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 28-November-2006 kl. 13:58 |
Jeg har forgæves sogt på nettet efter en god taps fri TV signal splitter på nettet uden resultat, er der nogen som ved hvor man kan finde en sådan, den skal kunne sættes direkt til eksisterende tv og antenne stik. Det skal ikke være med F- Connectore. Jeg skal bruge det til at splitte signalet fra kabel-tv dåsen til mit MCE center´s 2 tv tuner og derfra til mit TV. Redigeret af påfuglen - 28-November-2006 kl. 14:00 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() |
Prøv en billig T-splitter fra Harald Nyborg el.lign. Har du et godt signal vil du garanteret ikke bemærke noget tab. Flemming |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Sådan en t-splitter har et tab på 3db det er jo ikke overvældende meget, hvis man tænker på at et antennesignal er omkring 40 til 60db fra start, feks fra en antenneforening.
Et antennekabel når da hurtigt et tab på 3db , siden de bedste kabler der fåes har et tab på 0.5 db pr meter. Men der er altid et vist overskud at tage af, medmindre man da snakker stueantenne. Ken Redigeret af Ken_T - 28-November-2006 kl. 18:19 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg har selv prøvet med fler og vil fraråde det, når man kører MCE. PÅ mit Hauppauge kort (analogt) er det en katastrofe når jeg sætter en splitter på! Det kan godt være at det er fordi jeg bruger antenne over IHC Net. Men det er jo billigt at teste det, det kan næppe koste meget mere end en 10er |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej "påfuglen". Jeg bruger med vellykket resultat selv en som er købt her: Kablerne forbindes direkte inde i splitteren, og derfor mindskes tabet mest muligt, da der jo også sker tab i stikkene. Han har også andre typer, men denne er det bedste af det jeg har prøvet... Og er klart bedre end de normale Y-splittere man kan få. Det er denne jeg taler om. Redigeret af Pokerface - 01-December-2006 kl. 11:43 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
påfuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Hej Tak for linket, jeg har netop oplevet dette problem. så jeg vil anskaffe mig sådan en boks og prøve med. |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej igen. Okay og velbekomme. Og så ellers held og lykke. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
trazz ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Jeg kører med en såkaldt LLS 03 splitter som er købt i et antennecenter, som splitter ud til 3, 2xtv tunere samt tv, alt er med F-Connectorer krympet på kablet. Det spiller perfekt. har ligeså flot billede fra mediecenter som der er på tv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |