recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tekst- og ikonstørrelse via MCE?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTekst- og ikonstørrelse via MCE?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Doee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Emne: Tekst- og ikonstørrelse via MCE?
    Sendt: 01-December-2006 kl. 10:43
Da jeg første gang konfigurerede MCE opsætning-guiden fik jeg på et tidspunkt valgmuligheden for MCE ville gøre tekst og ikoner større automatisk. Nu har jeg lavet et system recover og startet på en frisk med fabriksindstillingerne og kørt guiden igennem, men fik ikke under konfiguration denne mulighed den her gang. Jeg kan ikke finde muligheden manuelt i MCE, ved I hvor den er? Det var så dejligt nemt at MCE gjorde det, og størrelsen passede perfekt.
Til top
kawi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2006 kl. 16:48

Højreklik på baggrundsbilledet og vælg fanen udseende. Nederst er der en rullemenu med tekststørrelse.

Alternativt vælg "kontrolpanel" i startmenuen, vælg menuen "udseende og temaer" og vælg en af menupunkterne og vælg herefter fanen udseende.

mvh Kawi

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu