|
Nvidia shield hbo nordic sideloaded |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2017 kl. 20:54 |
Hvordan kører hbo nordic på shielden? Er det til at navigere og starte en serie?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du caster vel bare?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Du skal ikke sideloade telefon apps til streaming på den. App'en tror det er en telefon og så får du sprød 480p ;)
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
ok, var i tvivl om den kan caste godt nok.
Har selv amazon fire tv og er i tvivl om jeg kan caste til den. Jeg burde vel kunne caste med google cast appen på amazon. Var ikkek lar over at det kun kører i 480p når man bruger sideloaded apps
|
|
![]() |
|
Er det allcast der bruges på shield til at modtage cast?
Synes ikke lige jeg kunne få allcast til at fungere på min firetv
|
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
Der er "indbygget" Chromecast funktion i AndroidTV/Shield
|
|
![]() |
|
astroturf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2017 Status: Offline Point: 4 |
Ingen grund til at sideloade, du installerer appen på din telefon og cromecaster direkte fra den over på Shielden.
|
|
Dut
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |