|
NVIDIA Shield & HDR ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2017 kl. 23:48 |
Jeg har hentet et par demoer i HDR. Når jeg afspiller dem på NVIDIA shield så dukker der sort skærm op men med lyd og undertekster.
Jeg har et Samsung KS8005 som er HDR kompatibel. Hvad gør jeg galt ? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det afhænger af app. Bare fordi boksen understøtter HDR, så betyder det ikke alle apps kan finde ud af det. Så hvilken bruger du?
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Jeg har prøvet kodi & spmc. intet hjælper
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
https://github.com/koying/SPMC/wiki/Recommended-video-settings-for-SPMC%2C-NVIDIA-Shield-TV-and-UHD-%284K%29-TVs-with-4K-GUI
Redigeret af Sploink - 15-April-2017 kl. 00:07 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4842 |
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Vil Plex serveren sende hdr materiale videre?
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
hvilken demoer har du hentet? jeg bruger selv en shield med 9505 tv og jeg har ingen problemer
|
|
![]() |
|
Det virker åbenbart ikke. Mit TV er indstillet korrekt. Men boxen kan åbenbart ikke se at det er HDR materiale.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Jeg har en ks7005 (samme som 8005) og shield og hdr virker fint. Har du slået 4k indstillingen til på tvet.
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Har du en receiver imellem der kunne blokere?
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Og der skal bruges High speed hdmi kabler.
|
|
![]() |
|
Fandt ud af det.
Den første MKV fil fejlede. Så nu spiller det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |