recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia Shield spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia Shield spørgsmål

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nvidia Shield spørgsmål
    Sendt: 11-April-2017 kl. 11:56
Jeg regner med at købe overstående til primært Plex Server, da min mac lider under det:).

Kan jeg (når tid kommer) streame ægte 4k og hdr/dolby Vision på den?

Hvad apps er ellers interessante at have? Jeg har idag apple tv, som har været brugt med infuse, men jeg savner 24hz. 

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 05:11
Om Plex kan klare det (HDR) tør jeg ikke sige. Men boksen kan sagtens. Den understøtter 4K HDR gennem både Netflix og Amazon.
Forstået. at boksen har native support, men det er op til den pågældende app, om den også understøtter det.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 06:22
Ok. Det barn også mere for fremtiden ift muligheder for i det hele taget at rippe 4K med Dolby vision og hdr.
Jeg syntes dog at kunne læse Dolby vision ikke er en mulighed og ej heller blir det.
Ville gerne sikre sommeferien som muligt og da mit tv kan håndtere DV tror jeg bare jeg venter.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 07:25
Der er ikke Dolby Vision, nej. Men ser ikke hvorfor det ikke skulle komme? Der var der også nogle der påstod de ikke bare kunne gøre med software med almindelig HDR, da den var født uden. Men se hvor vi er i dag :D
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 08:48
Har godt læst om det kan gøres via software, men var det ikke lidt noget juks og ikke loge så godt som hardware baseret DV? Jeg ved det ikke så det er et spørgsmål:)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 09:40
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Ok. Det barn også mere for fremtiden ift muligheder for i det hele taget at rippe 4K med Dolby vision og hdr.
Jeg syntes dog at kunne læse Dolby vision ikke er en mulighed og ej heller blir det.
Ville gerne sikre sommeferien som muligt og da mit tv kan håndtere DV tror jeg bare jeg venter.

Få nu slået det "ordforslag" fra på din tlf
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Få nu slået det "ordforslag" fra på din tlf

Hej @Kampus
Husk nu at det er *****
Gæk- Gæk.
Mvh.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu