|
Signalkvalitet yousee |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Marts-2017 kl. 09:38 |
Jeg har rigtig dårlig kvalitet på mine bland selv kanaler , på grundparken er kvaliteten super andre der har det samme,
Mandag kommer der teknikker ud og ser på det, men jeg vil ikke have en regning hvis jeg selv kan gøre noget. BLAND SELV GRUNDPAKKEN Redigeret af jugglerq - 18-Marts-2017 kl. 09:49 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror du ikke at YouSee roder med deres kabel V og internet. Det gør de i de mindste her, og det er synligt, både på TV og svigtende internet forbindelse
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Jo det kan godt være, men så kunne de bare sige det i stedet for at sende en teknikker ud. Men det er da mærkeligt at det kun er på bland selv kanalerne, PS. Jeg har yousee fiber men det er nok det samme.
Redigeret af jugglerq - 18-Marts-2017 kl. 10:16 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Hos os, blev der over nytår udsendt en ret generel nyhed om arbejder, men jeg har ikke fået nogle specifikketidspunkter
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Hvis det generelt er på bland-selv kanalerne, tyder meget på, at det er overgangen til 256 QAM, der giver dig problemer. 64 QAM er mere robust over for forstyrrelser. Og det ser ud til at du har lidt forstyrrelser, for signalkvaliteten på 594 MHz (64 QAM) er kun på 87%. Det indikerer, at dit anlæg ikke er helt tæt.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Hvis du har fiber, laves antennesignalet lokalt hos dig, ud fra det der kommer gennem fiberen. Det er sandsynligvis installationen hjemme hos dig der er fucked. Klaus |
|
![]() |
|
Lytro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Det virker som signalstyrken ikke er optimal.
Hvor mange tilslutninger har du ? Har du forstærker på ? Kablet mellem stikdåse og TV (Stikkene) kan fejle. Lynge
![]() |
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Jeg har også BlandSelv (fuldpakke) og oplever også, at signal kvaliteten og i enkelte tilfælde signalstyrken, er faldet på de krypterede kanaler efter ændringen her d. 9/3.
Jeg havde før denne dato 100% i signal kvalitet og 100% signalstyrke på alle mine kanaler. Jeg har et tilsendt YouSee antenne kabel, som er forbundet med tv'et direkte fra stikket i væggen. Har ikke fiber, men får internet fra Dansk Kabel TV. Jeg mener ikke, det har noget med et dårligt setup at gøre, da jeg opfylder det, som YouSee kræver for et optimalt signal. Hvilket det jo også var inden de pillede ved deres system. I øvrigt så udtaler en af YouSee's medarbejdere på YouSee forum, i en debat vedr. problemer efter ændringen følgende: "Hvis du tilslutter et tv direkte til antennestikket med et YouSee godkendt antennekabel, og det ikke virker, selvom du har indlæst kanalerne korrekt, så er det umiddelbart ikke noget, du kan hæfte for. Vi garanterer signalet indtil husstandens første stik, og fungerer det ikke, er det vores problem." Jeg håber og går ud fra, at de får det fikset med udgangen af denne måned, da der jo er en hel del med BlandSelv og Ekstrakanaler, der oplever dette problem. Og det er jo ikke altid, at YouSee får det til at fungere i første huk ! Edit: Det skal lige nævnes, at jeg kan se alle mine kanaler helt fint.
Redigeret af Roland - 18-Marts-2017 kl. 16:53 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Så har jeg prøvet at sætte et andet tv direkte til stikket med yousee ca. 0.75 meter kabel
Mærkeligt jeg har før haft 100 / 100% og der kom aldrig pixelering det gør der ind imellem nu, Men det meste af tiden er billedet fint, Jeg vil bare ikke betale for teknikker hvis det er hos mig problemet er. GRUNDPAKKEN INSTALLATIONEN Redigeret af jugglerq - 19-Marts-2017 kl. 11:29 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det kan være fejl på kortet. Bed om et andet! |
|
![]() |
|
Det er desværre det samme på alle mine 3 kort
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Har der været bedre signal/kvalitet inden Yousee omlagde kanaler?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |