|
Netflix på Yousee boks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2017 kl. 19:57 |
Hej alle
Jeg har lige logget på Netflix men undertekst er grim står med sort. Hvor kan man ændre underteksten på boksen. Lofferen |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så prøv at logge ind på din konto på PC, og se om ikke der er en mulighed der. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Brian Ebbesen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2017 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1 |
Hej Lofferen
Jørgen har helt ret. Du ændrer størrelse og farve på underteksterne under din profil. http://flixnyt.dk/fjern-de-gule-undertekster-netflix/ |
|
![]() |
|
jdg1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2006 Status: Offline Point: 135 |
Hvordan kan man se opløsning m.v.?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er ikke muligt at se informationer på det indkommende signal. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
Har lige set American's - med stor fornøjelse.
Dog bruger jeg ikke YouSee boksen, da den ikke umiddelbart kørte 5.1 Er det stadigvæk sådan at boksen ikke kan køre lyden i 5.1 Mvh FNørd |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Den virker fint med DD 5.1, både med TV/lejefilm C More og You See film, nu har jeg ikke Netflix, men havde det for et års tid siden,kunne ikke få 5.1 fra TVet, men fint fra BD afspilleren. Netflix bruger DD+, det kunne tænkes at Humax boksen ikke, som på mit TV, kan køre med det grundet at det er DD+. Det er hvad jeg kan komme med af grund til at det ikke virker. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Hej Jørgen med flere
Har prøvet det i skrev fulgte vejledningen med ændring af tekst under min profil og gemte sort som baggrund og hvid tekst. Men det slår stadigvæk ikke igennem på Yousee boksen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |