|
Radio Ådalen på Sonos 1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2017 kl. 19:05 |
Jeg fik givet min far en Sonos 1, i julegave, uden at vide hvordan det lige virker. Han hører mest Radio Ådalen fra Ødsted (der findes flere Radio Ådalen) og de streamer via noget der hedder Vibeplayer.dk
Mit spørgsmål lyder så, hvordan får jeg det fra Ipad til Sonos 1 højtaleren, eller er det bare slet ikke en mulighed. |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den ligger inde i TuneIn radio i Sonos.
Jeg fandt da ihvertfald en radiostation som hed Ådalen. Ellers skal du manuelt lægge url til radio ind via Sonos app på computeren. Redigeret af Jever - 14-Februar-2017 kl. 20:47 |
|
![]() |
|
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
Det er ikke den der ligger derinde, har du en beskrivelse af hvordan man ligger en URL ind i Sonos
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Denne guide skulle forklare det.
https://sonos.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/264/~/how-to-add-an-internet-radio-station-to-sonos |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |