recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv til mor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv til mor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Boddicker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-September-2014
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boddicker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv til mor
    Sendt: 28-November-2016 kl. 20:27
Hej,

Skal hjælpe min mor på fredag med at købe et ny tv, regner med at tage et smut I mutanten eller Power.

Hendes ønsker er:

max 5000kr.
omkring 40-45".
Smart TV.

Skulle mene der må være en del skærme der passer til hendes behov. Nogle anbefalinger herinde fra ?

Mvh, 

Dynaudio SP40-2xREL T7/i-Lyngdorf 1120-LG 77"C3

Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2016 kl. 14:14
jeg er stor tilhænger af panasonic - kan lide deres menuer og deres generelle performance.

De har et 49" ved elgiganten, hvis det kan "klemmes" ind på pladsen:
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2016 kl. 15:12
Samsungs 6075 model er nu ikke så tosset.
Det fåes i 40" til 3999 og i 50" til 4444.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2016 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

jeg er stor tilhænger af panasonic - kan lide deres menuer og deres generelle performance.

De har et 49" ved elgiganten, hvis det kan "klemmes" ind på pladsen:

Og deres fjernbetjening, som har store tydelige knapper, som ældre mennesker har lettere ved at betjene.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu