|
Fra NAS til KODI ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2016 kl. 16:08 |
Jeg har idag resettet min Nvidia Shield.
Men findes der ingen nemmere måde at tildele mine harddiske fra min NAS ? Min tidligere måde er at indtaste server name, bruger navn & password, og derefter indtaste drev navnet. Jeg kan heller ikke se min NAS eller drevene i KODI......alt skal indtastes manuelt. Hvordan gør i det ? |
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://trendblog.net/how-to-connect-your-synology
Bagefter kan du tilføje video i kodi, under nfs |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
altså det med servernavne og bruger/pass er jo kun noget man skal gøre 1 gang (med mindre man laver reset til factory default selvfølgelig)
du kan sagtens lave en deling via gæstelogin hvor der ikke behøves brugernavn eller password, men det er sikkerhedsmæssigt en gigantisk bommert at lave.
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Jeg har oprettet brugernavn & password på min NAS som kun er READ som skal bruges til Nvidia Shield. Men kan man derefter ikke bare browse sin NAS for drev og mapper og vælge det man ville streame igennem Nvidia ? |
|
![]() |
|
Fandt ud af det nu. Det var fordi Administrator var disabled fra NAS.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |