|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
![]() Sendt: 07-November-2006 kl. 19:08 |
Findes der media centre med mobile CPU'er og VIIV. Med scart stik (gerne ind og ud) og hdmi? Jeg har set et Midtdata har noget, men aner ikke hvilke stik de har bagpå... og så er prisen også lidt høj. |
|
![]() |
|
Doee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Acer Idea hos TDC til monstrøse 10 tusinde
|
|
![]() |
|
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
![]() |
Jeg har luret på den, har bare hørt negativt omkring støj... |
|
![]() |
|
Doee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Ok. Hvorfra har du hørt med støj? Der er en del brugere herinde, der har den, og det ville være fint, hvis de ville anmelde den i dybden mht. støj. Jeg har derimod hørt negativt om tunerens kvalitet. Hvis lavet ordenligt, burde den jo ikke støje. Den har mere luft/plads i kabinettet end en bærbar med samme processor, som kan laves støjfri, og vel dermed mindst samme eller bedre mulighed for total støjfri køling. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er vist primært harddisken der larmer. Kan bare ikke lige finde et link til den anmeldelse. Men faldt over denne anmeldelse. Det største kritik punkt er at tv tunerne ikke er gode nok
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |