|
KODI kanalskift |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
torben9440 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2016 kl. 18:41 |
Hej
Jeg har en Android TV box (T95) tilsluttet mit StueTV. Regner med en gang at købe et Sony TV med Android. I soveværelset har jeg en lille PC tilsluttet TV apparatet. Jeg har desuden en serverPC med flere DVB-T tunere, samt nu en DVB-T2 tuner (TBS 5881). Det har vist sig at den eneste Windows Backend program, jeg kan få til at virke med den nye tuner, er Dvbviewer Recording service. DVBviewer virker fint på Windows . Problemet er at jeg vil gerne have en fælles brugerflade på PC og Android-boxen. Her kan jeg kun finde KODI, som mulighed. Men på kodi klienterne kan jeg ikke gå direkte til krypterede kanaler. Jeg må hver gang først tænde for en ukrypteret kanal, for derefter, at skifte til en krypteret. Dette gælder på Android-boxen, PC-en med Open-Elec, samt på en Windows notebook. Jeg synes snart, at jeg har prøvet alt, men kan ikke finde løsningen på problemet. Nogen som kan hjælpe? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |