|
DVB-T2 med CI til NextPVR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
torben9440 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2016 kl. 17:38 |
Hej
Er der nogle der hvad der virker til NextPVR? Jeg har også forsøgt at oprette mig som bruger, NextPVR. Men jeg kan ikke svare på følgende spørgsmål: Which direction is not north, east or west? Er der nogle kan svare korrekt på det? Torben |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er jo nævnt 3 af de 4 verdenshjørner, så hvad er det fjerde.? Det er det du skal svare på, så spørgsmålet er jo ikke den store videnskab. Med andre ord, hvilken retning er ikke Nord, Øst eller Vest. Redigeret af Radiomanden - 28-Februar-2016 kl. 17:53 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Et godt bud ville være south
![]() |
|
![]() |
|
torben9440 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Selvfølgelig. Tak. Jeg havde lige overset det lille ord "not" :-)
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Det kunne jo også være NorthEast. NorthWest osv. He He!
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |