|
TV signal efter Yousee analog lukning? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2016 kl. 11:06 |
Jeg undrer mig lidt over at mit tv efter yousee lukning af analoge kanaler,
Mit tv Panasonic TX-P50G30 har både DVB-C ,DVB-T og analog, men det finder ingen kanaler på DVB-C eller T , er det fordi at antennekabel går via Yousee boksen?, jeg troede at signalet passerede gennem boksen også når den er slukket, jeg ser Teksttv hver morgen på tv ,og synes det er bøvlet hvis jeg skal til at have tændt boksen nu for det. |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er længe siden jeg har haft en YS kasse, men der er gennemsløjfning, kan dog ikke huske om det er en funktion der skal aktiveres. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Tak for svar ,jeg må kigge i indstillingerne så.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Når du siger slukket, så er det vel ikke helt slukket, men på Stand By.? Er den helt slukket, så kommer der ikke noget signal. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ole G ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
Hvis du, før lukningen af de analoge kanaler, kunne se Tekst-TV med slukket YouSee boks, så tyder det da på at antennesignalet bliver gennemsløjfet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |