|
SAMSUNG BD-F8500 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
profilen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2016 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2016 kl. 11:57 |
Jeg har muligheden for (privat) .. at købe denne model af SAMSUNG (BD-F8500) Er det en okay maskine? Jeg har YouSee som udbyder (kan ikke skifte)! Jeg er i tvivl da jeg aldrig har haft sådan en maskine ... Men skifter nu min DVD afspiller og videomaskine .. i forbindelse med køb af nyt TV .. ![]() |
|
Mvh .. profilen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har selv en, og den skiftes snart ud, lidt over 2år gammel, problemer med afspilning af BD, laver ind i mellem spærrede optagelser, det er et kendt problem, så venter lige og ser hvordan den nye fra You See er, så bliver det måske den i stedet for. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
profilen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2016 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Hej Radiomanden .. Hvad er BD? Og hvad er spærrede optagelser? Hvad mener du med at vente med at se den nye fra You See? .. Har de en anden slags maskine? Som jeg skrev i mit indlæg har jeg intet kendskab til al det her .. så dine forkortelser etc. fatter jeg ikke en dyt af! .. sorry ... ![]() |
|
Mvh .. profilen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der kommer snart en ny fra You See, som erstatter den nuværende, der er hørt at det enten bliver en Pace eller Humax. Skulle komme i Marts. Som skrevet har jeg en sådan som du påtænker at købe, min kan ikke altid afspille Blu Ray, og der er så problemet med optagelser som ikke kan afspilles, det sker ind i mellem, og ikke kun på de krypterede kanaler, det er et kendt problem, flere har skrevet om det. Så udskifter den snart. Du kunne også købe et TV med Twin Tuner så du kan optage og se noget andet samtidig. Redigeret af Radiomanden - 27-Januar-2016 kl. 13:22 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg går ud fra du får den maskine til spotpris! Og hvis TV og maskine er samme fabrikat, gir det nogle fordele med at betjene med samme remote. At der kan være nogle fejl i maskinen er ikke usædvanligt, det har alle maskiner, mere eller mindre.
|
|
![]() |
|
Hej Kampus .. Jeg skal betale 1200,- for den .. Er det en spotpris? ![]() |
|
Mvh .. profilen |
|
![]() |
|
Det er nok lidt meget for en F, da en H har kunnet fås for 1999,- Går ikke ud fra at den du har fået tilbudt er ny. Har lige set efter, en H kan stadig fås til 1999,- Redigeret af Radiomanden - 27-Januar-2016 kl. 14:24 |
|
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
Og der er vel igen garanti tilbage på den du er tilbudt? Edit: Radiomanden var hurtigere ![]() Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 27-Januar-2016 kl. 14:25 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
BD = Blu-ray Disc
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Tak ..
![]() |
|
Mvh .. profilen |
|
![]() |
|
Nej ikke ny maskine .. men næsten ikke brugt .. Hvad vil en "go" pris være for den ..? ![]() |
|
Mvh .. profilen |
|
![]() |
|
Alderen taget i betragtning, sammen med prisen efterfølgeren kan fås for, så ligger vi på en 6-700 Kr. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |