|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Panacea73.dk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 02-November-2006 kl. 09:49 |
|
Valget står nu mellem Samsung LE-32M71B og Sony KDL-32V2500.
Hvis vi ser bort fra design, og holder os til det faktum at tvét skal bruges til DVD optager, X-Box 360 og kabel tv - Hvad bør man så vælge? Link: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=232766 http://www.dvdpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=248727 Redigeret af Locco - 02-November-2006 kl. 09:51 |
||
![]() |
||
Panacea73.dk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
|
Har Sony modellen fuld HD?
|
||
![]() |
||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Hej Sony 2500 serien accepterer 1080P signaler og har en højere opløsning end samsung. MEN..... 2500 serien er IKKE beregnet til Europa og anvender NTSC i stedet for PAL. Hvis det er et problem for dig ville jeg nok finde en anden model. Hvis du har pengene ser Sonys W og X modeller ret lækre ud. Jeg har selv KDL-40V2000 og det vil jeg godt anbefale, men det accepterer kun 1080i (som den nævnte samsung). Mvh. Soko |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det at der her er tale om en NTSC model, betyder det noget for de ting der skal tilsluttes og benyttes?
X-Boxen er en PAL maskine |
||
![]() |
||
champ001 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Hej Locco I danmark får vi en model af 32V2500 med 1366*768 i opløsning dvs den kan accepterre 1080i men ikke 1080p. Den model du henviser til er ikke en europæisk model desværre. Denis PS. Jeg kan fortælle at den nye V2500 serie først havner hos de danske forhandlere i starten af december måned. Håner at det har hjulpet på dine spørgsmål. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Takker for oplysningerne - Fandt via Sony frem til at modellen først kommer til feburar, og at den rigtig nok kun har 1366*768 i opløsning &%#"!
Valget må næsten blive Samsung - Havde bare satset på et tv med 1080p. Andre tv med 1080p er bare noget dyrere end 13.000,- eller hva´? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har besluttet mig for Samsung, men inden jeg nu bestiller, vil jeg lige høre om det er normalt at et tv kun har
1x analog, og altså ingen digital tuner?
Tvét skal bruges sammen med dvd og TDC Selector boks |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Nogle gør, andre ikke. Hvis du indbygger en DVB-T digital tuner, vil denne kun kunne bruges af en del af befolkningen (dem med antenne på taget). Men produktet bliver dyrere for alle.
Så har du intet at bruge en DVB-T digital tuner. Selector er DVB-C. Et TV med DVB-C digital tuner kunne være interessant for dig, men der er meget få modeller som tilbyder denne feature. Eksterne dekoder boxe (som Selector) er vejen frem. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Takker
![]() |
||
![]() |
||
alpinestar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
|
Jeg står faktsik også lige i valget mellem de to nu!
Samsung LE-32M71B Sony KDL-32V2500 Samsung´n har jeg lige set på live, men har ikke set Sony´n, er der nogle der har set den? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |