|
Erfaringer med LG 55eg910v? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2015 kl. 13:40 |
Jeg vil meget gerne høre om jeres erfaringer med fladskærmen
-claus-, så i en anden tråd at du har købt den ![]() Hvad er dine første indtryk? Oplever du f.eks. problemer med lodrette striber på en lys ensfarvet baggrund (link)? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jake
Mit første indtryk er godt. Men jeg fik den først sat op i går aftes, så det er mest almindeligt tv og film jeg har oplevet. Jeg tror den har lidt af det med grøn midte og røde sider. Men det var ved et lysegråt billede der kom frem, i forbindelse med at jeg skulle ind i en menu. Men foretrækker dette frem for den gang cloding Jeg har på mit Samsung tv. |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Har siddet og rodet med det i nogle timer her til aften. Til at starte med syntes jeg, at der var rødligt skær i højre side. Men hen sidst på aftenen var det forsvundet. Syntes faktisk også, at det var forsvundet på udstillings modellen, anden gang jeg var forbi.(ved køb) Jeg er faktisk ved være ret glad for den. Webos 2.0 fungerer ret godt og optisk udgang giver Dolby digital 5.1 på Netflix og tv2 HD. Er det lige så godt som Dolby digital +? Jeg har ikke fået arc hdmi lyd til at virke endnu. 1080p24 virkede ikke fra min Nvidia Shield Android tv. Men det virkede rigtigt godt fra min Raspberry pi 2. Men jeg syntes du skal se den Live.
|
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Er det ikke model 920 man skal gå efter ? 910 er vel kun HD hvor 920 er 4K ?
Godt nytår 😄 |
|
![]() |
|
Godt nytår 2ben
Der er et godt spørgsmål. Personligt ville jeg ikke selv kunne skelne forskellen på HD og 4k uhd, på 55" skærm i en afstand på 4 meter. Du vil selvfølgelig også få hdr funktionen med på 920, men den bliver også 6000 kr dyrere. Jeg havde sat min Max pris på omkring de 15000 kr. Så mit valg stod mellem Sony 55x8505c, Panasonic 55cx700 og 910'ern. |
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
Sony'en du nævner fås for 8000 kr i Elgiganten - altså væsentlig under 15.000
![]() |
|
![]() |
|
Ved godt at jeg kunne have sparet 6000 kr. Men jeg kunne bedre lide billedet på Lg'en, da jeg stod i butikken. Men jeg havde svært ved at bedømme skærmene ordentligt i butikken. Jeg havde sat dem til henholdsvis Expert og professionel i billede indstillingerne.
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |