|
Valg af fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-December-2015 kl. 21:01 |
|
Jeg har altid haft yousee, og det har i den forbindelse altid syntes det var det letteste at bruge den fjernbetjening der følger med til tvet. Nu skal jeg flytte og skal ha TDC tv, hvilket jo også betyder jeg får en boks mere. Jeg tænker derfor det vil være smart med en fjernbetjening til det hele. Jeg har følgende udstyr
Samsung tv Pioneer receiver Ps4 Yousee tv box Phillips hue. Det er ikke nødvendigt at kunne betjene alt, men tænker jeg skal finde en børnevenlig løsning. Altså en løsning hvor det ikke er nødvendigt de tænder tv, box og receiver på hver sin remote for at se tv. Hvad vil være godt til formålet ? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det åbenlyse valg er en Logitech remote
|
||
![]() |
||
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
|
Dem har jeg også set på, men der er jo mange forskellige. Jeg overvejer at putte det hele i et skab. Kan det passe at harmony touch også kan bruges i et lukket skab ?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19804 |
|
Hvis man vil lifte fjernbetjening hvert tredje år og gider at skifte batterier/oplade fjernbetjening hele tiden. Vil man lidt mere findes Lintronic. Det er mere besværligt, men man får en meget mere lækker fjernbetjening der sjældent skal have skiftet batteri. Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Har haft min Touch i 5 år nu
|
||
![]() |
||
|
Ja du skal ha den med hub, for at den kan betjene enheder i lukket skab
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19804 |
|
Kom touch ikke først i 2013? Og var det ikke der du fik byttet din one til en touch? Klaus |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9429 |
|
Kan linktronic styre Hue ?
|
||
![]() |
||
|
Nej den kom før |
||
![]() |
||
|
Ikke direkte. Den kan kun ir/RS232/RS485, så det kræver noget der kan sende kommandoer via netværk. Klaus |
||
![]() |
||
|
Mener du seriøst at du fik din Touch i 2010? Klaus |
||
![]() |
||
Cableguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Status: Offline Point: 105 |
|
Hvis du kan vente lidt endnu... så bliver det her meget spændende at se nærmere på! https://neeo.com/ |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |