|
Lenovo Thinkcentre M93P som mediacenter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-November-2015 kl. 10:57 |
Kan en Lenovo Thinkcentre M93P bruges til Windows Mediacenter ?
Kan den anbefales / bruges til afspilning af alt ? Bruger Win7 Mediacenter til alt (Mymovies, HDhomerun, nrossens, NAS med kopi af ungernes DVD'ere osv.) med undertekster på alt. Det er lidt et hurtigt udsalg hvor jeg kan købe en billigt http://www.pcworld.com/article/2071600/lenovo-thinkcentre-m93p-tiny-review-a-tough-yet-petite-desktop-pc.html |
|
;o)
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg bruger selv en sådan som mediacenter, konfigureret med i5/8gb ram/128gb ssd - kører Windows 10 pro 64bit med KODI
Fantastisk lille desktop PC |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
så napper jeg den og kaster win10 + sikkert MCE + MyMovies med 4 HDhomerun (Win MCE kan åbenbart lade sig gøre)
Gruer selvfølgelig for opsætningsbøvlet der er ved al media center-software - men det er før lykkedes med subs uanset hvilket fil-formaet man gennem tiden har komprimeret det til osv. Redigeret af espersen - 15-November-2015 kl. 16:25 |
|
;o)
|
|
![]() |
|
så er der opdateret til Win10 samt installeret Win MediaCenter (det er jo den nemme del)
Hvordan har du valgt at styre den mht. fjernbetjening ?
|
|
;o)
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
med et logitech K400 tastatur/pegeplade
derudover har jeg en lille IR fjernbetjening (men jeg bruger hovedsagligt mit K400 tastatur) ![]() ![]() Redigeret af spawn - 17-November-2015 kl. 20:10 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Jeg bruger en M83 tiny med openelec.
Det fungere rigtig godt og er lynhurtigt. |
|
![]() |
|
Fik lige prøvet Win10 - som er ret fed.
jeg vil dog gerne køre med nrossens EPG-program som desværre ikke pt understøtter win10 Men MCE skal aktiveres under win8 - og den sælges ikke længere af Microsoft - hvordan skaffes den ? nettet er oversvømmet af "gode gratis løsninger" Er der steder, der har de produktnøgler liggende til salg ? edit; Installerer Win7 som dual-boot så jeg kan få et WMC kørende med 2*HDhomerun, nrossens med xmltv, osv. Redigeret af espersen - 22-November-2015 kl. 22:40 |
|
;o)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |