|
Vægbeslag til JS8005. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2015 kl. 13:24 |
Hej Recordere. Jeg fik lige lavet et impulskøb, og valgte at slå til på et tilbud i Hifi-klubben på et 55JS8005, der skal erstatte mit Pioneer 5090H, et par år til et 65" 4K OLED er mere overkommelig for min pengepung. Men jeg vil gerne skifte det gamle store vægbeslag ud, nu hvor jeg har fået sådan en smalsag. Hvilket vægbeslag får skærmen så tæt ind mod væggen som muligt? - Er det Samsung's eget beslag med wire, hvor man kommer ca. 2 cm fra væggen. - Eller er der noget andet, der er ligeså godt eller bedre? På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med Harald Nyborgs wirebeslag kommer du ned på 1,45cm fra væggen.
|
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvordan er kvaliteten på det?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |