|
Eyetv i plex - stadig bøvlet? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2015 kl. 11:42 |
Er overstående stadig en større udfordring?
Jeg søger stædigt efter en platform til alt indhold og har tidligere kigget på eyetv i plex. Nogle er det lykkedes for andre siger det er komplekst og har istedet købt remote buddy. Men jeg vil gerne have det integreret i plex. Som side spørgsmål, er det tænkeligt at med Tvos på atv4 at apps bliver mere tilgængelige i plex? |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja det er det. - mit umiddelbare bud er plex/kodi+hdhomerun og gå helt udenom eyetv. Må også erkende at der ikke er meget udvikling fra elgato's side. Det er meget lang tid siden der er kommet noget som helst opdateret software.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Kan hdhomerun implementeres i plex?
Er det kun software eller også hardware?
Jeg spørger fordi jeg har en Elgato hybrid DVB-c dongle |
|
![]() |
|
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
De samme udfordringer har jeg stået overfor. Eyetv har ikke rykket sig særligt meget og der er ingen synderlig integration mellem programmerne i osx.
Derfor har jeg valgt en løsning med dvblink på min nas og linux og kodi på min mac mini.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |