|
kanalsortering på Sony tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2015 kl. 17:40 |
Jeg har investeret i et Sony KDL-32W705C tv til arbejdsværelse.
Jeg vil gerne have ændret rækkefølgen på kanalerne, men det virker som om vedkommende der har programmeret funktionen er en lettere retarderet nonne fra det 17 århunderede. ![]() De fleste tv jeg har rodet med, virker ved at man kan flytte en indstillet kanal hen til en ny plads i rækken og så skubber den de andre kanaler. Hvis jeg flytter en kanal i rækkern, så hopper de andre kanaler op hvor den er flyttet fra. Men sådan virker det ikke på det nye Sony jeg har købt: Når jeg flytter en kanal, så kan den kun bytte plads med den kanal som jeg ønsker at udskifte den med. Det tager på denne måde virkeligt lang tid at flytte sine kanaler rundt. Jeg vil f.eks. gerne have nogle af de kodede kanaler fra positition 140 ned og ligge i 20'erne. Men når den bytter plads, så smider den jo de næste kanaler op på position 140 og på den måde skal man sidde og rive og flå frem og tilbage for at indstille dem. Skulle det vise sig at jeg efter lidt tid vil have en ekstra kodet kanale ned i den lave ende, så skal jeg til at bruge flere timer igen for at flytte de efterfølgende 40 kanaler op og ned. Så man kan ikke bare skubbe en kanal midt ind imellem de andre. Er det mig som gør noget helt forkert, eller findes der en løsning, evt. i form af en App eller logge ind på tv'et via web interface? |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan der ikke som på andre TVer laves en favorit liste.? En sortering ville måske også være nemmere, hvis de kanaler man ikke bruger slettes. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Prøv om ikke denne Sony Editor kan bruges.
Download og installer programmet på din PC - importér programlisten fra TV'et til en USB-stick. Programlisten kan redigeres og efterfølgende genindlses i TV'et https://www.sony.de/support/de/content/cnt-dwnl/prd-tvhc/sony-editor/sony-editor Redigeret af ClausJ - 10-November-2015 kl. 08:09 |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Takker mange gange - virkede perfekt ![]() Men hvor er det tåbeligt - jeg kender mange som enten ikke ville have valgt at sortere kanalerne eller måske droppe deres abonnement på betalingskanaler, fordi de kodede kanaler efter 90 andre kanaler.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Du har helt ret - en programmørmongol af værste skuffe. Men desværre rigtigt. Jeg kom fra Panasonic og kunne oprette favoritlister ud fra hovedlsten. Men på Sony bytter man rundt på kanalerne i hovedlisten.
![]() |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Det var dælme smart - godt nok en lidt nørdet løsning til hvad der nemt kunne laves smart med den grafiske brugerflade - troede jeg lige skulle benytte lejligheden til at få ryddet op på vores Sony 40EX720, men tilsyneladende er den model ikke supporteret... - æv!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |